اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

نمایشگاه اطلاع‌رسانی هفته سلامت در زنجان افتتاح شد

نمایشگاه اطلاع‌رسانی هفته سلامت با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان در زنجان افتتاح شد.

نمایشگاه اطلاع‌رسانی هفته سلامت در زنجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نمایشگاه اطلاع‌رسانی هفته سلامت زنجان پیش از ظهر امروز با حضور رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی استان افتتاح شد.

نمایشگاه اطلاع‌رسانی هفته سلامت در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان دایر شده است و بنا به گفته رئیس مرکز شهرستان زنجان تا آخر هفته جاری به کار خود ادامه می‌دهد.

ابوالفضل عبادی از دایر بودن 20 غرفه در نمایشگاه اطلاع‌رسانی هفته سلامت زنجان خبر داد و اظهار داشت: این غرفه‌ها توسط معاونت‌های دانشگاه علوم پزشکی و اداره‌ها و انجمن‌های خیریه دایر شده است.

وی ادامه داد: بهداشت دهان و دندان، مشاوره خانواده، مبارزه با بیماری‌های بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای، مشاوره دیابت، رابطین بهداشت، مرکز آموزش از جمله غرفه‌هایی هستند که توسط معاونت‌های دانشگاه علوم پزشکی در نمایشگاه اطلاع‌رسانی هفته سلامت زنجان دایر شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان با اشاره به حضور معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان، دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل بهزیستی در نمایشگاه اطلاع‌رسانی هفته سلامت افزود: این ارگان‌ها غرفه مخصوص به خود را دارند.

این مسئول از حضور دو انجمن خیریه در نمایشگاه اطلاع‌رسانی هفته سلامت خبر داد و ابراز داشت: انجمن‌های حمایت از بیماران سرطانی و کلیه در این نمایشگاه حضور دارند.

عبادی با بیان اینکه نمایشگاه اطلاع‌رسانی هفته سلامت در دو شیفت برگزار می‌شود، ادامه داد: فعالیت نمایشگاه اطلاع‌رسانی هفته سلامت زنجان هشت صبح تا 13 ظهر و 16 تا 19 عصر دایر است.

انتهای پیام/73004/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول