اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر

تاکنون سارس در میان زائران مشاهده نشده/کمبود واکسن نداریم

معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با بیان اینکه تاکنون در میان زائران ایرانی نشانی از بیماری سارس دیده نشده، گفت: هم اکنون کمبود واکسن برای اعزام زائران نداریم.

تاکنون سارس در میان زائران مشاهده نشده/کمبود واکسن نداریم

عادل مقصودی نژاد، معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس از وضعیت مناسبت حجاج ایرانی در سرزمین وحی خبر داد.

وی با اشاره به اعزام حجاج به عمره مفرده گفت: خوشبختانه برای سفر این حجاج تمامی امکانات فراهم بوده و مشکلی بابت تهیه واکسن حجاج نداریم.

معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر همچنین در مورد عدم کنترل ویروس «سارس» در عربستان و برکناری وزیر بهداشت این کشور به همین علت، گفت: خوشبختانه هیچ موردی از ابتلا به بیماری سارس تاکنون در میان زائران ایرانی گزارش نشده و زائران ایران در سلامت کامل هستند.

وی همچنین در مورد ویروس کورونا نیز گفت: این ویروس نیز به مانند سایر بیماریهای ویروسی قابل انتقال بوده و زائرین می بایستی مراقبت بیشتری از خود به عمل آورند ضمن اینکه تا کنون هیچ زائر ایرانی یه این بیماری مبتلا نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول