اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته سلامت

دهکده سلامت در جنوب تهران برپا شد

دهکده بزرگ سلامت جنوب شرق تهران در فرهنگسرای خاوران همزمان با شروع هفته سلامت افتتاح شد.

دهکده سلامت در جنوب تهران برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط ‌عمومی مدیریت شهری جنوب شرق تهران، ساعاتی پیش دهکده بزرگ سلامت جنوب شرق تهران در فرهنگسرای خاوران همزمان با شروع هفته سلامت افتتاح شد.

قائم مقام مدیریت شهری جنوب شرق تهران در مراسم افتتاحیه دهکده سلامت گفت: برنامه‌های هفته سلامت در منطقه با شعار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با عنوان «یک عمر سلامت با خودمراقبتی» در قالب برپایی دهکده سلامت و همچنین فعالیت خانه‌های سلامت محلات با همین مضمون از امروز آغاز و تا هشتم اردیبهشت ادامه دارد.

سید حمید موسوی اظهار داشت: در این راستا با برپایی غرفه‌های مختلفی شامل سلامت و طب سنتی، ورزش و سلامت، پلیس و سلامت، مرکز بهداشت شرق، مشاوره تغذیه و تست BMI، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، امداد، نجات و کمک‌های اولیه، سازمان‌ها و مراکز سلامت‌محور، مشاوره پزشک (ویزیت رایگان)، انجمن دیابت ایران - غربالگری دیابت، مشاوره فردی و آزمون‌های روانشناسی، اداره سلامت و کانون‌های سلامت‌محور و رادیو سلامت خدمات تخصصی به شهروندان ارائه می‌شود.

وی در ادامه افزود: جشنواره غذا و سفره سلامت از جمله شاخصه‌هایی بود که با حضور چشمگیر شهروندان از محلات بیست‌گانه منطقه برگزار شد و علاقمندی شهروندان به حضور گسترده در این جشنواره و تقاضای برگزاری جشنواره‌های تخصصی در این زمینه نشان از ظرفیت بالای شهروندان دارد.

بر پایه این گزارش، علاقمندان می‌توانند به‌منظور بهره‌مندی از خدمات ارائه شده تا هشتم اردیبهشت به محل برگزاری دهکده سلامت در فرهنگسرای خاوران واقع در خیابان خاوران مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/ک/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول