اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار سناریو سال قبل تراکتورسازی

تونی دوباره با باخت تبریز را ترک کرد

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در آخرین بازی لیگ قهرمانان باشگاه‌های کشور مقابل تیم لخویای قطر مغلوب شد.

تونی دوباره با باخت تبریز را ترک کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز امشب در ششمین بازی دور مقدماتی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا پذیرای تیم لخویای قطر است.

نیمه اول بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با لخویای قطر با تساوی بدون گل به اتمام رسید، در نیمه اول دو تیم بازی سرد و کم‌حادثه‌ای را از خود به نمایش گذاشتند.

بارش باران که از ابتدای نیمه اول آغاز شده بود، در نیمه دوم دوم به اوج خود رسید. داور این مسابقه در دقیقه 50 بازی را قطع و با ناظر این بازی مشورت کرد و تصمیم به ادامه بازی گرفت.

در دقیقه 57 بازی داور چینی مسابقه تیم‌های تراکتورسازی با لخویا به سبب باران شدید و تگرگ، بازی را به طور موقت قطع کرد. بعد از 10 دقیقه که بازیکنان و داوران در نیمکت مسقف تیم‌ها حضور داشتند، در نهایت با تصمیم داور این بازی نیمه‌کاره ماند و بازیکنان دو تیم روانه نیمکت شدند، اما بعد از 30 دقیقه بازی مجدداً پیگیری شد.

در دقیقه 72 تیم لخویای قطر از یک ضربه پنالتی از تیم تراکتورسازی پیش افتاد. مرتضی اسدی با تکل بلند قصد دفع توپ را داشت که به دلیل لغزندگی شدید زمین و سرنگون شدن مهاجم لخویا، داور مسابقه اعلام پنالتی کرد و ولادیمیر ویش برخلاف جهت حرکت داود نوشی صوفیانی، توپ را وارد دروازه تیم تراکتورسازی کرد.

در دقیقه 68 محسن دلیر به جای سعید دقیقی وارد میدان شد؛ همچنین در دقیقه 74 سعید بابایی به جای مسعود ابراهیم‌زاده به مسابقه فراخوانده شد. در دقیقه 83 نیز داود نوشی صوفیانی از بازی خارج و رمضانیان جای وی را گرفت.

در دقایق پایانی حملات تیم تراکتورسازی نتیجه نداشت. در این بازی داور چینی مهرآزما، احمدزاده و ابراهیم‌زاده از تیم تراکتورسازی و اسماعیل از تیم لخویا را با کارت زرد جریمه کرد. در نهایت بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با لخویای قطر در حضور 3 هزار تماشاگر به یک گل به سود تیم میهمان به پایان رسید.

بازی رفت دو تیم در قطر با تساوی بدون گل به اتمام رسیده بود.

ترکیب تیم فوتبال تراکتورسازی:

داود نوشی صوفیانی، مسعود ابراهیم‌زاده، شهریار شیروند، میثم بائو، فرشاد احمدزاده، محمدحسین مهرآزما، نوید خوش‌هوا، ابراهیم عابدنژاد، سعید دقیقی، سعید آقایی، مرتضی اسدی

اسامی ذخیره‌ها:

علی کریمی، محمد نصرتی، فرشید طالبی، مهدی کیانی، محسن دلیر، محمدامیر رمضانیان، پیمان بابایی

سرمربی: تونی اولیویرا

ترکیب تیم فوتبال لخویای قطر:

محمد موسی، عادل لمیر، کریم ودیاف، تینگانبو تروسر، مجید بوگرا، یوسف مساکلی، لاسینا – بویس مارتین، کلادو امین، اسماعیل محمد، خالد مفتی

سرمربی: اریک گرتس

انتهای پیام/60001/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول