اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک خبر داد

آغاز طرح معاینه رایگان بیماران به مناسبت هفته سلامت در اندیمشک

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: به مناسبت هفته سلامت طرح معاینه رایگان بیماران در بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک آغاز شد.

آغاز طرح معاینه رایگان بیماران به مناسبت هفته سلامت در اندیمشک

احمد مجیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: این طرح به منظور کمک به شهروندان نیازمند و رفع مشکلات درمانی آنان به مدت یک هفته انجام می‌گیرد و خدمات درمانی ارائه شده و معاینه بیماران به صورت رایگان است.

وی افزود: در طول این هفته برنامه‌های مختلفی از جمله اجرای برنامه‌های آموزشی در مدارس، توزیع بسته‌های آموزشی موثر بر سلامت بین شهروندان، برپایی پایگاه‌های سلامت جهت آموزش همگانی، برگزاری مسابقات نقاشی ویژه دانش‌آموزان و برگزاری مسابقات ورزشی با همکاری سایر ادارات در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک اضافه کرد: با توجه به اولویت‌های درمانی و بهداشتی کشور و وجود بیماری‌های قلبی و عروقی و سکته‌های قلبی و مغزی که بیشتر به دلایل کم‌تحرکی، تغذیه نامناسب و مصرف دخانیات اتفاق می‌افتد شعار امسال هفته بهداشت "یک عمر سلامت با خودمراقبتی" نامگذاری شده است.

انتهای پیام/72020/ع10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول