اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

فعالیت 100 مرکز و خانه بهداشتی استاندارد در دشتستان

فرماندار دشتستان از فعالیت 100 مرکز و خانه بهداشتی استاندارد در دشتستان خبر داد.

فعالیت 100 مرکز و خانه بهداشتی استاندارد در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ارسلان زارع صبح امروز در آیین برگزاری برنامه‌های هفته سلامت در دشتستان اظهار داشت: دشتستان دارای موقعیت ویژه‌ای در استان است و برای توسعه این شهرستان اهتمام داریم.

وی افزود: با توجه به شعار امسال که سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده ما در عرصه بهداشت و فرهنگ که یکی از مهم‌ترین زمینه‌های پیشرفت یک کشور است باید با عزم ملی و با استفاده از نیروی جوانان و نوجوانان به اهداف مورد نظر برسیم.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: باید خود مراقبتی که شعار هفته سلامت کشور را یک اصل قرار دهیم و با کمک مسئولان شبکه بهداشت و درمان دشتستان، تغییرات جدی در شاخص‌های بهداشتی شهرستان دهیم و امیدواریم این مدیریت در همه زمینه‌ها به ما یاری دهند.

زارع ابراز داشت: توسعه و بهبود امکانات و تجهیزات درمانی و افزایش کیفیت خدمات درمانی در شهرستان مورد تاکید قرار دارد و به فضل خدا با همت جمعی به اهداف خود می‌رسیم.

وی یادآور شد: به طور مکرر از مراکز بهداشتی و درمانی دشتستان به ویژه در مناطق دوردست بازدید می‌کنیم و امیدوار هستیم در رفع کمبودها و نواقص بهداشتی به اهداف مورد نظر برسیم.

فرماندار دشتستان از فعالیت 100 مرکز و خانه بهداشتی استاندارد در دشتستان خبر داد و ابراز داشت: هم‌اکنون 22 مرکز بهداشتی، هشت پایگاه بهداشتی، 68 خانه بهداشتی، یک آموزشگاه بهورزی و یک دبیرستان بهورزی در شهرستان دشتستان به ارائه خدمات به مردم می‌پردازند.

زارع تاکید کرد: علاوه بر مردم دشتستان، مردم از شهرستان‌ها و استان‌های اطراف نیز از خدمات بهداشتی و درمانی این شهرستان برخوردارند و باید کیفیت خدمات در این حوزه افزایش یابد.

انتهای پیام/2452/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول