اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل به حدنصاب نرسیدن

انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی قم به مرحله دوم موکول شد

رئیس کمیته اجرایی چهارمین دوره انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قم گفت: به دلیل به حدنصاب نرسیدن رای دهندگان، برگزاری انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی به مرحله دوم که 26 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود موکول شد.

انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی قم به مرحله دوم موکول شد

محمدعلی خداپرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به چهارمین دوره انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی اظهار کرد: به دلیل به حدنصاب نرسیدن رای دهندگان برگزاری این انتخابات به مرحله دوم، 26 اردیبهشت موکول شد.

وی در ادامه افزود: از 520 عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم باید حداقل نیمی از این افراد به اضافه یک نفر برای برگزاری این انتخابات حضور بهم می‌رساندند که از این تعداد 186 نفر حاضر شدند.

رئیس کمیته اجرایی این انتخابات اظهار داشت: طبق تمهیداتی که قانونگذار برای مرحله دوم این انتخابات دیده است محدودیت تعداد رای دهندگان برای مرحله دوم اعمال نمی‌شود و به هر میزان رای دهنده در روز 23 اردیبهشت حضور داشته باشند انتخابات برگزار می‌شود.

وی اعضای شورای استانی نظام مهندسی کشاورزی را متشکل از 11 نفر انتخابی و انتصابی اعلام کرد و گفت: از این تعداد دو نفر نماینده از سازمان جهادکشاورزی استان با معرفی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، یک نفر با عنوان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یا نماینده تام الاختیار ایشان، یک نفر از اعضای هیئت علمی دانشکده کشاورزی یا منابع طبیعی مرکز استان وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به پیشنهاد وزیر علوم هستند.

خداپرست اضافه کرد: هفت نفر دیگر از متخصصین رشته‌های مختلف کشاورزی و منابع‌طبیعی به انتخاب اکثریت آرای مجمع عمومی استان به عنوان عضو اصلی و دو نفر به عنوان عضو علی البدل هستند.

انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم صبح دیروز جمعه پنجم اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات سازمان جهادکشاورزی شهرستان قم همزمان با سراسر کشور برگزار شده بود که به دلیل به حدنصاب نرسیدن به مرحله دوم موکول شد.

انتهای پیام/2258/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول