اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

شهر اصفهان نیاز به سند بالا‌دستی دارد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهر اصفهان نیاز به سند بالا‌دستی دارد و اجرای طرح جامع و طرح‌های تفصیلی اصفهان در مناطق مختلف شهر باید هر چه سریع‌تر در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.

شهر اصفهان نیاز به سند بالا‌دستی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار کریم نصر اصفهانی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر با بیان اینکه سوم اردیبهشت ماه روز تولد شیخ بهایی روز اصفهان نام گرفته است، اظهار کرد: برنامه‌های اجرایی در سطح شهر برای معرفی اصفهان به تمام مردم نباید تنها به روز و هفته اصفهان اختصاص داشته باشد.

وی اضافه کرد: شیخ بهایی یکی از عارفان و معماران بزرگ بوده است و شاخصه‌ها و ویژگی‌های وی باید الگویی برای تمام افراد باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین اقداماتی که شهرداری در اصفهان انجام داده است، تصریح کرد: طرح جامع اصفهان از چند سال گذشته تاکنون به اتمام رسیده و طرح‌های تفصیلی زیر‌مجموعه طرح جامع اصفهان نیز انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه اما هنوز طرح‌های تفصیلی شهر اصفهان برای اجرا ابلاغ نشده است، ادامه داد: این طرح‌ها باید هر چه سریع‌تر توسط معاونت معماری و شهر‌سازی شهرداری ابلاغ شود.

نصر اصفهانی با بیان اینکه شهر اصفهان نیاز به سند بالا‌دستی دارد و اجرای طرح جامع و طرح‌های تفصیلی اصفهان در مناطق مختلف شهر باید هر چه سریع‌تر در دستور کار مسئولان قرار بگیرد، تاکید کرد: این طرح‌ها باید به صورت هماهنگ در مناطق مختلف شهر اصفهان اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح جامع در اصفهان باید با یک برنامه‌ریزی صحیح و منطقی صورت بگیرد، گفت: طرح جامع و طرح‌های تفصیلی اصفهان باید با استفاده از هر روشی هر چه سریع‌تر در سطح شهر اجرا شود.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول