اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

در محفل گرامیداشت سالروز پیروزی مجاهدین افغانستان

«عبدالله عبدالله»: از رفتن به دور دوم انتخابات هراسی نداریم

عبدالله عبدالله کاندیدای پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری افغانستان در محفل گرامیداشت سالروز پیروزی مجاهدین این کشور به ارتش سرخ شوروی، اظهار داشت: از رفتن به دور دوم انتخابات هراسی ندارد.

«عبدالله عبدالله»: از رفتن به دور دوم انتخابات هراسی نداریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، عبدالله عبدالله کاندیدای پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری افغانستان امروز (9 اردیبهشت) در محفل گرامیداشت حماسه هشتم ثور، سالروز پیروزی مجاهدین افغانستان بر ارتش سرخ شوروی، اظهار داشت که از رفتن به دور دوم انتخابات هراس نداریم.

وی افزود: کمیسیون رسیدگی به شکایت‎های انتخابات افغانستان بایستی بصورت شفاف، صادقانه و عادلانه به شکایت‎های انتخاباتی رسیدگی کند و  مسئولان این کمیسیون بدانند که هیچ کاری از چشم مردم به دور نخواهد ماند.

کاندیدای ریاست جمهوری افغانستان، ضمن یادآوری این نکته که مردم این کشور به تیم اصلاحات و همگرایی اعتماد کردند و این تیم را در صدر فهرست آرا قرار دادند، اظهار داشت که تیم اصلاحات و همگرایی خود را متعهد به پاسداری و صیانت از تک تک آرای مردم می‎داند.

درباره دوران جهاد افغانستان نبایستی با عقده گشایی داوری کرد

عبدالله عبدالله ضمن تقدیر از حضور و حماسه‎آفرینی‎های مردم افغانستان در صحنه‎های جهاد و مقاومت، اظهار داشت که نبایستی در مورد دوران جهاد با عقده گشایی داوری کرد.

وی افزود: در دوران جهاد افغانستان و پس از آن ما شاهد دشواری‎ها و مشکلات زیادی بودیم که بر سر مردم این کشور سایه افکنده بود که همه بر آن واقف هستیم، اما این دشواری‎ها نباید بهانه‎ای برای اتهام‎بستن به مجاهدین شود.

سنگر جهاد را خالی نگذاشتیم و در پای صندوق‎های رأی نیز شرکت کردیم

عبدالله عبدالله در بخش دیگری از سخنانش گفت: مردم افغانستان با حضور با شکوه خود در پای صندوق‎های رأی ثابت کردند که اگر زمانی برای دفاع از وطن خود سلاح می‌گرفتند؛ اکنون برای رفاه خویش انگیزه حرکت‎های مدنی و دوری از خشونت را در خود می‎پرورند.

در صورت پیروزی، امکان بهره‎گیری از استعدادها را فراهم می‎سازم

عبدالله عبدالله در ادامه وعده داد که با پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری افغانستان، به تمامی استعدادها امکان سهم‎گیری در دولت را خواهم داد.

وی افزود: تیم اصلاحات و همگرایی، تصمیم انحصار قدرت را ندارد بلکه در صورت پیروزی، استعدادهایی را که در درون دولت فعلی افغانستان و تیم‎های انتخاباتی رقیب و یا در سایر جریان‎های سیاسی وجود دارد را شناسایی و از آن‌ها بصورت بهینه استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول