اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس:

ساخت و ساز مسکن مهر گنبدکاووس در حال اتمام است

فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: ساخت و سازهای پروژه مسکن مهر در شهرستان گنبدکاووس در حال اتمام است.

ساخت و ساز مسکن مهر گنبدکاووس در حال اتمام است

محمد حمیدی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص آخرین وضعیت مسکن مهر در این شهرستان اظهار داشت: پروژه مسکن مهر در شهرستان گنبدکاووس به سرانجام رسیده و بخش اعظمی از واحدها مسکن مهر به اعضا تحویل شده به جز واحدهایی که به اتمام نرسیده و یا واحدهایی که در مراحل قانونی واگذاری هستند.

وی از تلاش و پیگیری‎های دستگاه‎های متولی بخش مسکن مهر، بخشداری‎ها، ادارات خدمات‌رسان مانند آب، برق، گاز، مخابرات، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تعاونی‎های مسکن مهر این شهرستان قدردانی کرد.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: بسیاری از افرادی که این واحدها به آنها تعلق گرفته از اقشار کم درآمد و محق جامعه بودند که صاحب مسکن شدند.

حمیدی با تاکید بر فعال شدن و ارائه برنامه راهبردی و کلیدی در شورای مسکن شهرستان گنبدکاووس گفت: مدیران ادارات عضو شورای مسکن این شهرستان باید رویدادهای واقعی و قابل انجام این شورای را باید جدیت اجرایی کنند.

وی بر لزوم تدوین شرح وظایف جدید شورای مسکن از جمله مسکن محرومان، تشویق و حمایت از خیرین مسکن‌ساز و ساماندهی سکونتگاه‎های غیررسمی توسط کارشناسان ذیربط تاکید کرد.

ساماندهی بافت‎های فرسوده با مسکن مهر خودمالکی در گنبدکاووس

فرماندار شهرستان گنبدکاووس مسکن مهر خودمالکی را از طرح‎های موفق در شهرستان گنبدکاووس عنوان کرد که موجب ساماندهی بافت‎های فرسوده شده و تبعات اجتماعی پروژه‌های مسکن مهر را هم ندارد.

رئیس شورای مسکن شهرستان گنبدکاووس با اشاره به تملک زمین در شهر اینچه‎برون شهرستان گنبدکاووس بر لزوم اجرای پروژه مسکن مهر در این شهر تاکید کرد.

حمیدی در خصوص جایگزینی تعدادی معدودی از اعضا که شرایط مسکن مهر را ندارند نیز خواستار اولویت‎بندی اعضای ذخیره متقاضی مسکن مهر و جایگزینی و واگذاری مسکن به آنها شد.

وی با اشاره به برخی مسائل اجتماعی مسکن مهر یادآور شد: با تشکیل هیئت امنا ساماندهی مسائل موجود مسکن مهر به خود اعضا واگذار شود و در این راستا باید فرهنگ آپاراتمان‌نشینی برای ساکنان مجتمع‎های مسکن مهر تبیین شود.

انتهای پیام/2307/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول