اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وداع نصیری با آموزش و پرورش دشتی

مدیر آموزش و پرورش دشتی از فرهنگیان حلالیت طلبید

مدیر آموزش و پرورش دشتی از عموم مردم دشتی به ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان و جامعه فرهنگی طلب حلالیت و نسبت به کوتاهی‌های احتمالی عذرخواهی کرد.

مدیر آموزش و پرورش دشتی از فرهنگیان حلالیت طلبید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، عبدالمهدی نصیری ظهر امروز در جمع اولیای مدارس شهرستان دشتی اظهار داشت: آموزش و پرورش رکن اساسی اجتماع و ثمره علم رشد و شکوفایی جامعه است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت معلم شهید آیت‌الله مطهری، هفته معلم را به جامعه فرهنگی تبریک گفت.

وی با بیان اینکه ارزش علم، قلم و معلم و آثاری که به وسیله او خلق می‌شود برای جامعه اسلامی مهم است، افزود: آموزش و پرورش رکن رکین و اساسی اجتماع و ثمره علم رشد و شکوفایی جامعه است.

نصیری اظهار امیدواری کرد که مسئولان و برنامه‌ریزان با نگاه عمیق و برنامه‌ریزی شده به جایگاه آموزش و پرورش بنگرند و در جهت ارتقاء عزت و منزلت معلمان و نقش کلیدی و سرمایه‌ای دستگاه تعلیم و تربیت بکوشند.

وی با اشاره به تغییرات مدیریتی و انتصابات اظهار داشت: مدتی امانت‌دار مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بودم و با شعار صداقت و سلامت شروع به کار کردم و همه تلاشم مصروف خدمت‌گذاری در این عرصه کردم و خداوند را شاکرم که مسئولان در روزهای آتی این مسئولیت سنگین و مهم را از دوش بنده برداشته و به برادر دیگری می‌سپارند تا با توان و اهتمام به جامعه فرهنگی و دانش‌آموزی خدمت کند.

نصیری در پایان سخنانش از عموم مردم دشتی به ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان و جامعه فرهنگی طلب حلالیت و نسبت به کوتاهی‌های احتمالی عذرخواهی کرد.

انتهای پیام/66001/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول