اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان:

کرایه‌های جدید تاکسی‌های شهر همدان اعلام شد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان گفت: کرایه‌های جدید تاکسی‌های شهر همدان اعلام شد.

کرایه‌های جدید تاکسی‌های شهر همدان اعلام شد

محمود حضرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: از آذرماه سال گذشته کمیته نرخ‌گذاری‌ تاکسیرانی با حضور نماینده فرمانداری، نماینده شورای شهر، نماینده تعزیرات و سازمان تاکسیرانی تشکیل شد و پس از گذراندن 15 جلسه مصوبه نهایی این کمیسیون تصویب و پس از تأییدیه هیئت مدیره و شورای سازمان به شورای شهر ارسال شد و در نهایت پس از تأیید در کمیته تطبیق فرمانداری برای اجرا به سازمان تاکسیرانی ابلاغ شد.

وی گفت: نرخ کرایه‌های مصوب سال 93 بر اساس دستورالعمل دفتر حمل و نقل وزارت کشور و شاخص‌های متعددی از قبیل مسافت، ترافیک، هزینه‌های راننده، خودرو و بهای سوخت تعیین شده و به شهر همدان اعلام و لازم‌الاجرا خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته تمام تاکسی‌های فعال در سطح شهر باید نرخ‌نامه مصوب را برای مشاهده در معرض دید عموم قرار دهند.

وی گفت: از تردد خودروهایی که برچسب نرخ‌نامه نداشته باشند جلوگیری خواهد شد.

حضرتی در پایان از تمام تاکسیرانان شهر برای همکاری در اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها تشکر کرد و از شهروندان نیز خواست هر گونه نظر، پیشنهاد یا انتقاد را با سازمان یا سامانه پیام کوتاه 30004139 و یا تلفن 2514242 در میان بگذارند.

انتهای پیام/2499/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول