اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

تکمیل بیمارستان رازی قائمشهر تا پایان سال 94

معاون وزیر راه و شهرسازی از تکمیل بیمارستان جدید رازی قائمشهر تا پایان سال 94 خبر داد.

تکمیل بیمارستان رازی قائمشهر تا پایان سال 94

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، محمد جعفر علیزاده بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان در دست ساخت رازی قائمشهر با بیان اینکه این مرکز درمانی 220 تختخواب و بیمارستان جنرال آموزشی است به این نکته اشاره کرد که با توجه به این ویژگی مراحل ساخت این بیمارستان گران‌تر و پرهزینه‌تر است.

وی با اشاره به پایان عملیات اسکلت بیمارستان و اعلام رضایت از پیمانکار فعلی پروژه خاطرنشان کرد: اعتبار بیمارستان رازی قائمشهر برای دو سال صفر بود چرا که اعتبارات صرف پروژه‌های مهر ماندگار شده بود ولی امسال اتفاق مثبتی رخ داد و مطالبات پیمانکار پرداخت و نیروها برای ادامه کار بار دیگر مستقر شدند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تبصره 9 قانون بودجه افزود: یک درصد مالیات بر ارزش افزوده به مبلغ 3 هزار میلیارد تومان به بخش سلامت اختصاص یافت که با رایزنی‌ها تلاش می‌کنیم بودجه‌ای را از این تبصره به این بیمارستان تخصیص دهیم.

رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور همچنین اذعان داشت: پروژه بیمارستان رازی قائمشهر که از 12 مرداد 91 تا آذر 92 متوقف بود دوباره فعال شد و در صورت تخصیص اعتبارات یاد شده تا پایان سال 94 به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/86008/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول