اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب سمنان مطرح کرد

لزوم حمایت‏‌های لازم از خانواده‏‌های زندانیان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان گفت: باید از خانواده‌‏های زندانیان حمایت‏‌های لازم صورت گیرد تا مشکلات آنها دوچندان نشود.

لزوم حمایت‏‌های لازم از خانواده‏‌های زندانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حیدر آسیابی شب گذشته در جلسه‏‌ای با فرماندار شهرستان سمنان گفت: نداشتن آگاهی لازم و ضعف فرهنگی سبب بروز جرایم در زندانیان می‏‌شود.

وی ادامه داد: هدف ما در سال‌جاری رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی خانواده‏‌های زندانیان و بهبود وضع نامساعد آنها در راستای محقق کردن پیام امسال رهبر معظم انقلاب است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان ادامه داد: باید درآمدهای انجمن حمایت از زندانیان در راستای رفع معضلات و مشکلات زندانیان و خانواده‌‏های آنها هزینه شود.

آسیابی خاطر نشان کرد: اگر از خانواده‏‌های زندانیان حمایت‏‌های لازم صورت نگیرد، مشکلات و آسیب‌‏پذیری آنها دوچندان خواهد شد.

وی عنوان کرد: به همین منظور دادستان عمومی و انقلاب از مشوق‏‌های قانونی برای کاهش جمعیت کیفری حداکثر استفاده را می‏‌برد و برای زندانیانی که در زمینه امور فرهنگی و قرآنی فعالیت دارند، امتیازاتی در نظر گرفته می‏شود.

همچنین در این جلسه مسئولانی همچون انتظاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان و شوکت‏‌پور مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان سمنان و جمعی از خیران و معتمدان حضور داشتند.

بر اساس مصوبه انجمن حمایت از زندانیان، هر سال دو نفر از معتمدان و خیران این شهرستان با برگزاری انتخابات به عنوان بازرس این انجمن انتخاب می‏‌شوند تا اقدامات نظارتی را بر عملکرد مالی و اجرایی انجمن انجام دهند. 

انتهای پیام/2249/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول