اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

در آستانه آغاز مبارزات دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

برادر کرزی از «عبدالله» حمایت کرد

«جمیل کرزی» برادر حامد کرزی، رئیس‌جمهور افغانستان به طور رسمی از تیم انتخاباتی «عبدالله عبدالله» حمایت کرد.

برادر کرزی از «عبدالله» حمایت کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، «جمیل کرزی» برادر حامد کرزی، رئیس جمهور افغانستان و رئیس «حزب همبستگی جوانان» افغانستان، امروز (چهارشنبه) در همایشی از تیم انتخاباتی «عبدالله عبدالله» نامزد انتخابات دور دوم ریاست جمهوری این کشور اعلام حمایت کرد.

جمیل کرزی در این همایش دلیل اعلام حمایت خود از تیم انتخاباتی عبدالله را از بین بردن تبعیض‎های قومی و زبانی در این کشور عنوان کرد.

کرزی در این مورد تأکید کرد که حضور ما در تیم انتخاباتی عبدالله برای تمام ملت این کشور بیانگر هماهنگی و همبستگی کامل میان تمام اقوام افغانستان است.

وی تأکید کرد که وی و اعضای حزب همبستگی جوانان افغانستان تا آخرین توان با تیم انتخاباتی این نامزد ریاست جمهوری همراه بوده و به پیش خواهند رفت.

رئیس حزب همبستگی جوانان افغانستان در ادامه سخنان خود یکی دیگر از دلایل پیوستن خود به عبدالله را نفوذ و قابلیت خدمت تیم عبدالله به ملت این کشور عنوان کرد.

این در حالی است که رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری افغانستان میان عبدالله عبدالله و «اشرف‎غنی احمدزی» نامزد دیگر ریاست جمهوری این کشور به دور دوم کشیده شده است.

با این حال تیم‎های انتخاباتی «زلمی رسول» و «گل آغا شیرزی» نامزدهای ریاست جمهوری نیز از تیم انتخاباتی عبدالله اعلام حمایت کرده و قرار است «قطب‎الدین هلال» نامزد دیگر ریاست جمهوری افغانستان نیز از این نامزد اعلام حمایت کند.

انتخابات دور دوم ریاست جمهوری افغانستان در تاریخ 24 خرداد ماه سال جاری میان عبدالله و احمدزی برگزار می‌شود و بر اساس تقویم انتخاباتی این کشور فردا (پنجشنبه) مبارزات انتخاباتی میان این 2 نامزد به طور رسمی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول