اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ شرقی:

خطر تهاجم فرهنگی جدی و نگران‌کننده است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: حوزه‌های علمیه و نهادهای فرهنگی باید بیش از گذشته فعال شوند، چرا که خطر تهاجم فرهنگی، خطری جدی و نگران‌کننده است.

خطر تهاجم فرهنگی جدی و نگران‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد‌شبستری ظهر امروز در شورای اداری استان آذربایجان شرقی که در بیت وی با حضور آیت‌الله نوری‌همدانی مرجع تقلید برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان دانشمند و فقیه آشنا به زمان با درایت خاص خود شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی را به عنوان راهبرد سال جاری معرفی کردند.

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری افزود: حوزه‌های علمیه و نهادهای فرهنگی باید بیش از گذشته فعال شوند، چرا که خطر تهاجم فرهنگی، خطری جدی و نگران‌کننده است.

وی تصریح کرد: مدیریت جهادی یعنی کار انقلابی، حذف بوروکراسی اداری و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم.

امام جمعه تبریز اظهار کرد: در شرایط فعلی باید فعالیت‌های فرهنگی تقویت و افزایش یابد و به خصوص صدا و سیما، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش باید فعالیت‌های مناسب فرهنگی خود را تقویت و افزایش دهند، گرچه کارهای انجام شده هم جای تقدیر دارد.

آیت‌الله مجتهد‌شبستری تاکید کرد: توجه به مسائل فرهنگی مهم از جمله حجاب باید در ادارات و دانشگاه‌ها بیشتر شود و با تدابیر خاص همراه با ترغیب و تشویق وضع حجاب بیش از پیش در جامعه بهبود یابد.

انتهای پیام/60001/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول