اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مشترک مدیران شرکت نفت صورت گرفت

تاکید بر افزایش همکاری‌ها در راستای صیانت از فرآورده‌های نفتی

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: در نشست مشترک با مدیر نیروگاه گازی زاهدان بر افزایش همکاری‌ها در راستای صیانت از فرآورده‌های نفتی و بررسی موضوعات فنی نیروگاه‌های نفتی تاکید شد.

تاکید بر افزایش همکاری‌ها در راستای صیانت از فرآورده‌های نفتی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، دادخدا اعتصامی گفت: نشست مشترک با مدیر نیروگاه گازی زاهدان به منظور افزایش همکاری‌ها در راستای صیانت از فرآورده‌های نفتی و بررسی موضوعات فنی نیروگاه‌های نفتی برگزار شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان ادامه داد: به طور میانگین سالیانه یک میلیارد و 500 میلیون لیتر سوخت به نیروگاه‌های استان ارسال می‌شود که مدیریت این حجم عظیم فرآورده و حفظ و صیانت از آن، اهتمام ویژه‌ای را می‌طلبد.

براهی‌نژاد، مدیر نیروگاه گازی زاهدان نیز با تاکید بر لزوم نشست‌های مشترک ضمن برشمردن برخی از نواقص موجود و تمهیدات انجام شده در نیروگاه زاهدان، تلاش بیشتر و بهره‌گیری از تجربیات کارشناسان شرکت نفت را ضروری عنوان کرد.

گفتنی است، ارسال به موقع فرم‌های موازنه و بارنامه‌ها، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، استفاده از سامانه مانیتورینگ، لایروبی مخازن، دوربین‌های مداربسته و بررسی راهکارهای کنترل کیفیت و کمیت فرآورده‌ها از جمله موارد مطرح شده در این نشست مشترک بود.

انتهای پیام/75009/م/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول