اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

حجت‌الاسلام ابراهیمی در گفت‌و‌گو با فارس:

جلسه جامعه روحانیت به احترام آیت‌الله مهدوی‌کنی برگزار نمی‌شود

عضو جامعه روحانیت با بیان اینکه جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت شب گذشته برگزار نشد، گفت: با توجه به وضعیت آیت‌الله مهدوی‌کنی جلسه به احترام ایشان تشکیل نشد.

جلسه جامعه روحانیت به احترام آیت‌الله مهدوی‌کنی برگزار نمی‌شود

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با بیان اینکه جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت شب گذشته برگزار نشد، اظهار داشت: با توجه به وضعیت آیت‌الله مهدوی‌کنی این جلسه به احترام ایشان تشکیل نشد.

ابراهیمی درباره اینکه در صورت استمرار این وضعیت، برنامه جامعه روحانیت چیست، تصریح کرد: اعضا تصمیم خواهند گرفت، البته از دفتر ایشان باید برای جلسه دعوت صورت می‌گرفت که این دعوت انجام نشد از این رو اعضا باید بنشینند همفکری کنند و هنوز این همفکری صورت نگرفته است.

همچنین حجت‌الاسلام شجونی نیز در این زمینه به فارس گفت: وقتی آیت‌الله مهدوی‌کنی نیست جلسه تشکیل نمی‌شود،‌ البته معاون سیاسی جامعه روحانیت نیز آقای پور محمدی است که از ایشان نیز خبری نیست و در وزارت دادگستری مشغول است.

وی با بیان اینکه «همه اعضا بهت‌زده‌‌اند و منتظرند ببینند چه می‌شود»، درباره اینکه آیا تشکیل جلسات به وضعیت آیت‌الله مهدوی‌کنی بستگی دارد، تاکید کرد: بله تقریبا همین است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول