اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
مهمترین اخبار فارس در بسته صوتی «تلسکوپ» پادکست/ اتهام اقتصادی امنیتی هاشمی/ اظهارات مهم فرمانده کل سپاه/ رکورد مصرف سوخت/ جمع‌آوری تابلو‌های پارک ممنوع/ دلیل عدم حضور کریمی در مراسم بهترین‌ها/ 350 کودک شهید در غزه/ جعل امضای معاون وزیر رایزنی مقامات 45 کشور عضو عدم تعهد در تهران برای حل بحران غزه، افشاگری عن‌قریب وزیر بهداشت، وضعیت قرمز آب در تهران، تایید کارت معافیت دروازه‌بان تیم ملی و جعل امضای معاون وزیر ارشاد از مهم‌ترین اخبار امروز فارس به شمار می‌رود.
۱۳۹۳-۵-۱۳ ۱۸:۴۰ http://fna.ir/
0

• فرمانده کل سپاه پاسداران: برای سرانجام فروپاشی رژیم صهیونیستی آماده‌ایم

سرلشکر جعفری با بیان اینکه تا به امروز هر نمایش قدرتی در فلسطین که موجب ظهور و بروز شکست صهیونیست‌ها شده است، ریشه در حمایت های انقلاب اسلامی دارد، تصریح کرد: ما آمادگی داریم در ابعاد مختلف از مقاومت فلسطین حمایت کنیم.

وی حوادث و فجایع غزه و عراق را محصول همزمان سیاست های آمریکا و صهیونیست ها دانست و تاکید کرد: سرانجام رژیم صهیونیستی در اثر اتحاد شیعه و سنی به زودی فرو خواهد پاشید و ما برای آن روز آماده‌ایم.

• رایزنی مقامات 45 کشور عضو عدم تعهد در نشست امروز تهران/ بررسی آخرین تحولات و یافتن راهکاری برای حل بحران غزه

نشست کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد صبح امروز به منظور بررسی وضعیت بحرانی مردم غزه با حضور رئیس‌جمهور کشورمان در تهران آغاز به کار کرد.

• روحانی: سیاست رژیم صهیونیستی کشتار و نسل کشی است/ رئیس‌جمهور کشورمان در نشست کمیته فلسطین عدم تعهد، بحران جاری غزه را جزیی از سیاست ثابت و مستمر رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی خواند و بی عملی و بی اعتنایی بارز شورای امنیت در فاجعه جاری در فلسطین به ویژه در غزه را نماد آشکار بی عدالتی در شورای امنیت دانست.

• سی‌ان‌ان: سخنان رهبری ایران، مشوق سران کشورهای اسلامی بود/ ایران در ماجرای غزه رهبری جهان اسلام را بر عهده گرفت

• کریمی: از من بهتر بودند، پس ترجیح دادم در مراسم برترین‌ها نباشم/ دوران من تمام شد، با دیگران خوب رفتار کنید

علی کریمی گفت: من به مراسم بهترین‌های لیگ برتر نرفتم، چون دیدم بهتر از من به آن مراسم دعوت شده بودند. ترجیح دادم که از خانه این برنامه را ببینم تا همه چیز خراب نشود، بالاخره این موضوع هم بسیار مهم بود که با آمدن من آقایان ناراحت نشوند.

• اردوغان: اسرائیل مانند هیتلر در حال نسل‌کشی فلسطینیان است

• محسنی اژه‌ای: اتهامات مهدی هاشمی اقتصادی و امنیتی است

سخنگوی قوه قضاییه همچنین گفت: 18 نفر از متهمان پرونده فساد بزرگ بانکی محاکمه شده و حکمشان قطعی است و هم‌ اکنون در زندان هستند.

• کارت معافیت دروازه‌بان تیم ملی تائید شد

با پیگیری‌های انجام شده کارت کفالت علیرضا حقیقی تائید شد.

• نجف‌نژاد: سازمان بازرسی با متخلفان برخورد کند حتی استقلال

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: از سازمان بازرسی می‌خواهم که با متخلفان عبور از سقف بودجه باشگاه‌ها برخورد کند حتی استقلال.

• تولید و مصرف آب تهران سر به سر شد/ تامین آب شرب‌ شهرها از دور دست

مدیرعامل آبفای کشور با بیان اینکه وزارت نیرو ناچار است از منابع دوردست برای تامین منابع آب شرب شهرها اقدام کند، گفت: 130 طرح آبرسانی در کشور در حال اجراست که برای تکمیل آن 18 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

• معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ: جمع‌آوری تابلوهای پارک ممنوع از معابر تهران/ تمرکز راهور در برخورد با تخلفات دوبله

پرویز حسینی گفت: با حذف تابلوهای پارک ممنوع در معابری که مشکل ترافیکی به وجود نمی‌آورند، فضای کافی برای پارک خودروها مهیا شده و در عوض توان نیروی راهور در تمرکز با تخلفات دوبله صرف می‌شود.

• دژاگه: برای چالش جدید به العربی آمدم/ قطر پایان فوتبال من نیست

مهاجم ایرانی جدید العربی گفت: من از فوتبال اروپا به تیم العربی آمدم، اما قطر پایان فوتبالم نیست.

• محمد حیدری مشاور عالی رئیس سازمان سینمایی: به زودی موسسه امور جشنواره‌ها و بین‌الملل ایجاد می‌شود

• سازمان ملل: 84 درصد قربانیان جنگ در غزه غیرنظامی هستند/ 350 کودک تاکنون کشته شدند

• درخواست ایرلاین‌های خارجی برای عبور از آسمان ایران/ رایزنی با نیروهای‌مسلح برای ساماندهی راه‌های هوایی

معاون شرکت فرودگاه‌‌ها با اشاره به موقعیت بسیار مطلوب آسمان ایران برای عبور ایرلاین‌های خارجی و درآمدزایی مناسب ارزی برای کشور، از درخواست شرکت‌های هواپیمایی خارجی برای عبور از فضای ایران خبر داد.

• فره‌وشی: خادم باید به سمت ریاست فیلا حرکت کند نه مربیگری در تیم ملی

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد گفت: توانایی خادم تنها مربیگری و رئیس فدراسیون شدن نیست بلکه باید برای ریاست فدراسیون جهانی حرکت کند.

• اولویت‌های یک تا 350 بانک‌های ملی و ملت در اولویت اعزام به عمره 94-93

معاون سازمان حج و زیارت گفت: اولویت‌های یک تا 350 بانک‌های ملی و ملت در دور جدید به عمره مفرده اعزام خواهند شد.

• 400 میلیون لیتر بنزین 400 تومانی در تعطیلات عیدفطر سوخت شد

سهمیه بنزین 400 تومانی کارتهای سوخت پس از تعطیلات عید فطر به 900 میلیون لیتر رسید که نسبت به قبل از آغاز تعطیلات، حجم بنزین 400 تومانی کارتهای سوخت 400 میلیون لیتر کاهش یافت.

• تل‌‌آویو با تشکیل کمیته‌ای برای مقابله با اتهامات جنایت جنگی در غزه آماده می‌شود

روزنامه «هاآرتص» اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تیمی ویژه تشکیل داده و از آنها خواسته مدارکی برای متهم کردن حماس به استفاده از مردم به عنوان سپر انسانی و نیز توجیه حمله ارتش به بیمارستان ها و اردوگاهها جمع‌‌آوری کنند.

•  طوفان تهران یک حادثه کوچک بود، بدون پاسخگو/ ایران در معرض 32 حادثه

دبیرکل جمعیت هلال احمر برای اولین بار جزئیات طرح تحول این جمعیت را بازگو کرد و گفت که این جمعیت نباید یک سازمان زلزله محور باشد و باید برای وقوع 32 حادثه خود را آماده کند و تأکید کرد که هیچ سازمانی در ایران مشکل بودجه ندارد.

• پیروز ارجمند: دلالان موسیقی حتی امضای من و مرادخانی را جعل کردند

مدیر دفتر موسیقی گفت: در روزهای آغازینی که مخروبه‌ای به اسم دفتر موسیقی را تحویل گرفتم، شاهد حضوری افرادی بودم که در راهروها حضور داشتند که بعد متوجه شدم که این افراد همان دلالان موسیقی هستند که حتی امضای من و آقای مرادخانی را جعل کرده بودند.

•  وزیر بهداشت: مصرف‌کنندگان روغن پالم در شیر و ماست را به مردم معرفی می‌کنیم

سید حسن قاضی زاده هاشمی گفت: وزارت بهداشت به هیچ کارخانه‌ لبنی مجوز استفاده از روغن پالم نداده. روغن پالم به دلیل سودآوری بالا در لبنیات استفاده می‌شود، این تخلفات بسیار بارز بوده و از بدترین نوع چربی صنعتی استفاده کرده‌اند، به همین دلیل به زودی اسامی آنها اعلام می‌شود.

• وزیر کشور: حاشیه‌نشینی در شهرهای بزرگ معضل آینده کشور/ گردشگران ایرانی قوانین کشورهای خارجی را رعایت کنند

• سوشا مکانی دروازه بان پرسپولیس: نفت را می‌بردیم، بازیکنان ما مسی و رونالدو می‌شدند!/ از من پرسپولیسی‌تر پیدا نمی‌شود

• حماس: دیدار سرنوشت‌ساز مذاکرات آتش‌بس ظهر امروز دوشنبه برگزار می‌شود

معاون رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد که دیدار اصلی گفت‌وگوهای آتش‌بس امروز دوشنبه با شرکت رئیس اطلاعات مصر برگزار خواهد شد.

• از بازار ها چه خبر

امروز بهای هر سکه تمام بهار آزادی 952 هزار تومان، نیم سکه هم به بهای 478 هزار تومان خرید و فروش شد. دلار هم با قیمت 3170 خریداری و 3180 فروخته شد.

انتهای پیام/

دانلود
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول