اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

در حاشیه دیدار امروز جامعه قرآنی با ولی امرمسلمین صورت می‌گیرد

بازدید رهبر معظم انقلاب از دستاورد‌های نهادهای قرآنی وابسته به دفتر رهبری

در حاشیه دیدار امروز جامعه قرآنی با مقام معظم رهبری، معظم‌له از دستاورد‌های شورای عالی قرآن، مرکز طبع و نشر قرآن کریم و کمیته اعزام و دعوت از قاریان بازدید می‌کنند.

بازدید رهبر معظم انقلاب از دستاورد‌های نهادهای قرآنی وابسته به دفتر رهبری

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس جامعه قرآنی کشور بعد از ظهر امروز یکشنبه 8 تیر‌ماه 1393 همزمان با اول ماه مبارک رمضان 1435 هجری قمری به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند.

این دیدار از ساعت 18 امروز آغاز می‌شود که زمان آن نسبت به سال‌های گذشته قدری کاهش یافته است، البته دیدار امسال نسبت به برنامه‌های قبل با تنوع‌هایی همراه است.

قرائت تحقیق و ترتیل، جمع‌خوانی قرآن کریم، اجرای ابتهال، تواشیح و سخنان مقام معظم رهبری از برنامه‌های این دیدار است و برنامه با اقامه نماز جماعت به امامت رهبر معظم انقلاب و صرف افطار در جوار معظم‌له به پایان می‌رسد.

امسال برای اولین بار نمایشگاهی از دستاورد‌های شورای عالی قرآن، مرکز طبع و نشر قرآن کریم و کمیته اعزام و دعوت از قاریان در حسینیه «امام‌خمینی(ره)» برپا شده که رهبر معظم انقلاب در هنگام ورود به حسینیه از آن باز‌دید می‌کند، همچنین تعدادی از اساتید قرآن کریم در حیاط حسینیه با رهبری دیدار می‌کنند و به اتفاق وی وارد حسینیه «امام‌خمینی(ره)» خواهند شد.

این دیدار به صورت زنده و مستقیم از شبکه قرآن و معارف سیما، رادیو قرآن و یکی دیگر از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/ م.ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول