اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

شرکت راه‌آهن اعلام کرد

حذف ۶ ترن‌ست از ناوگان/ استرداد ۵۰ درصد بهای بلیت مسافران ترن‌ست مشهد - تهران

روابط عمومی راه‌آهن در اطلاعیه‌ای از امکان استرداد ۵۰ درصد بهای بلیت مسافران سالن‌های ۱ و ۴ ترن‌ست مشهد - تهران در تاریخ ۷ تیر‌ماه ۹۳ خبر داد و اعلام کرد ‌از ۸ تیرماه، ۶ ست از ترن‌ست‌ها از برنامه حرکت قطارهای مسافری حذف شدند.

حذف ۶ ترن‌ست از ناوگان/ استرداد ۵۰ درصد بهای بلیت مسافران ترن‌ست مشهد - تهران

‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، در پی خرابی سیستم تهویه سالن 4 و دود گرفتگی سالن 1 ترن ست مشهد-‌تهران، به مسافران این سالن‌ها 50 درصد بهای بلیت بازگردانده خواهد شد؛ مسافران سالن‌های مذکور با مراجعه به آژانس‌های سراسر کشور می‌توانند 50 درصد هزینه بلیت خود را دریافت کنند.

بنابراین گزارش در راستای خدمات رسانی بهتر به مسافران و با توجه به نقص فنی در برخی ترن‌ست‌ها، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، شرکت حمل و نقل ریلی رجا را مکلف به تعمیر و بازسازی این ترن‌ست‌ها کرده است که بعد از انجام تعمیرات و اخذ تایید معاونت ناوگان شرکت راه‌آهن، ترن‌ست‌ها مجاز به سیر خواهند بود.

بر اساس این اطلاعیه از تاریخ 8 تیرماه جاری، 6 ست از ترن‌ست‌ها از برنامه حرکت قطارهای مسافری حذف شده‌اند.

روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران ضمن عذرخواهی از همه مسافران که طی روزهای گذشته به علت نواقص فنی این قطارها با تاخیر سفر داشته‌اند، امیدوار است با برنامه‌ریزی انجام شده، شرکت حمل و نقل ریلی رجا نسبت به اصلاح و رفع نواقص ترن‌ست‌ها اقدام کرده و در آینده مسافران سفری ایمن و راحت با این قطارها داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول