اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

عملیات نجات معدنچیان مفقودشده در هندوراس متوقف شد

معدنچیان محلی هندوراس از تلاش برای نجات ۸ نفر از همکاران خود که در یک معدن طلا در جنوب این کشور بر اثر رانش زمین گرفتار شده‌اند، دست برداشتند.

عملیات نجات معدنچیان مفقودشده در هندوراس متوقف شد

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، یکی از معدنچیان در مصاحبه با رسانه‌های محلی اعلام کرد: ما تصمیم گرفتیم از تلاش برای نجات افراد باقی‌مانده در معدن دست برداریم چون با به خطر انداختن زندگی خود شمار قربانیان این حادثه را افزایش خواهیم داد.

خبرگزاری «لا‌پرنسا» در این خصوص نوشت: پس از آن‌که دولت هندوراس عملیات نجات 8 معدنچی مفقود شده در معدنی در جنوب این کشور را به‌حالت تعلیق درآورد، معدنچیان محلی خود به جستجو برای یافتن کارگران باقی‌مانده در معدن پرداختند.

«خوآن اورلاندو هرناندز» رئیس جمهور هندوراس پس از وقوع این حادثه طی بیانیه‌ای اعلام کرد: از هر‌گونه تلاش برای احیای بخش کشاورزی در ایالت «چولوتکا» و رونق بخشیدن به کشت قهوه در این منطقه حمایت می‌کند تا لازم نباشد مردم برای امرار معاش خود به استخراج معادن بپردازند.

به گزارش فارس، در تاریخ 2 جولای 11 معدنچی در یک  معدن طلا در جنوب ایالت «چولوتکای» هندوراس بر اثر رانش زمین گرفتار شدند؛ 3 نفر از آن‌ها 2 روز بعد نجات یافتند اما 8 نفر دیگر هنوز در این معدن باقی مانده‌اند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول