اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

ضرورت اتحاد جامعه قرآنی برای کمک به مردم غزه/ قراء آیات مربوط به پیروزی مسلمانان را بخوانند

یک داور بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به ضرورت اتحاد جامعه قرآنی برای کمک به مردم غزه گفت: قاریان قرآن در این ایام آیات مربوط به اسرائیل و پیروزی مسلمانان را تلاوت کنند.

ضرورت اتحاد جامعه قرآنی برای کمک به مردم غزه/ قراء آیات مربوط به پیروزی مسلمانان را بخوانند

حجت‌الاسلام «محمد‌رضا شهیدی‌پور» داور بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس از ضرورت وحدت جامعه قرآنی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی خبر داد و گفت: جامعه قرآنی می‌تواند با وحدت و همدلی و تشکیل تجمع جنایات اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم و برای کمک به مردم غزه و حتی عراق گام بردارد.

دوری از قرآن دلیل بروز مشکلات برای مسلمانان است

وی بروز مشکلات در جوامع مسلمانان را به دلیل دوری از قرآن دانست و گفت: بروز این مشکلات به دلیل دوری از قرآن است زیرا هر چه از قرآن دور باشیم این مشکلات هم بیشتر می‌شود. متأسفانه دوری از قرآن بیشتر گریبان سران کشور‌های اسلامی را گرفته و اغلب آنان به جای دفاع از مظلوم از ظالم دفاع می‌کنند.

اگر مسلمانان با هم متحد باشند مستکبران جرأت چنین جنایاتی را ندارند

شهیدی‌پور مشکلات مسلمانان را فقط مربوط به غزه ندانست و در این خصوص گفت: این گرفتاری‌ها فقط در فلسطین نیست و مردم مظلوم و بی دفاع عراق، سوریه و افغانستان هم گرفتار ظلم و جور مستکبران جهان هستند در حالی که اگر کشور‌های مسلمان با هم اتحاد داشته باشند صهیونیست‌ها مستکبران جرأت چنین جنایاتی را ندارند.

باید برای کمک به مردم غزه بشتابیم

این داور قرآن کریم با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) گفت: پیامبر(ص) می‌فرمایند: اگر مسلمانی به فکر مسلمانی نباشد مسلمان نیست پس ضروری است ما مسلمانان خصوصاً جامعه قرآنی برای کمک به مردم مظلوم غزه شتاب کنیم و با ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه و یا در صورت امکان کمک نظامی به یاری آنان بشتابیم.

قاریان قرآن آیات مربوط به اسرائیل و پیروزی مسلمانان را بخوانند

شهیدی‌پور با بیان برخی پیشنهادات به قاریان قرآن اظهار داشت: بهتر است قاریان قرآن کریم در این ایام آیات مربوط به اسرائیل و پیروزی مسلمانان را تلاوت کنند. همچنین قاریان قرآن می‌توانند در این ایام بخشی از درآمد خود را به مردم مظلوم غزه کمک کنند.

انتهای پیام/ م.ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول