اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری:

برگزاری جشن گلریزان کتاب در پیشبرد فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی موثر است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری جشن گلریزان کتاب در پیشبرد فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در این استان نقش بسزایی دارد.

برگزاری جشن گلریزان کتاب در پیشبرد فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی موثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز صادقی صبح امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان شهرکرد، اظهار کرد: برای نخستین‌بار در استان چهارمحال و بختیاری جشن گلریزان کتاب برگزاری می‌شود که باید با برنامه‌ریزی درست این فرهنگ را در بین مردم شریف این استان نهادینه کنیم.

وی افزود: به منظور مشارکت بیشتر مردم استان چهارمحال و بختیاری در طرح گلریزان کتاب ما آن را همزمان با روز جهانی قدس برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا بتوانیم شاهد حضور حداکثری مردم در این زمینه باشیم.

صادقی بیان داشت: جشن گلریزان کتاب در مسیر مشخص شده برای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری راس ساعت نه صبح برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: از گروه‌های خبری دعوت می‌شود تا با پوشش این برنامه فرهنگی در سال مزین به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" ما را در پیشبرد فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی یاری کنند.

وی مکان برگزاری جشن گلریزان کتاب در شهرکرد را پایگاه‌های هلال‌احمر این شهرستان واقع در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس عنوان کرد و افزود: فرماندار شهرستان شهرکرد برای پاسخگویی به سوالات مردم و خبرنگاران در این مکان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/68001/س10/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول