اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ادارات اردبیل:

روز قدس میعادگاه حمایت از مظلومان جهان است

ادارات، نهادها و دستگاه‌های دولتی در استان اردبیل اعلام کردند: روز قدس میعادگاه حمایت از مظلومان جهان و اعلام نفرت علیه ظالمان ستمگر است.

روز قدس میعادگاه حمایت از مظلومان جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل عصر امروز با صدور بیانیه‌ای در گرامیداشت روز جهانی قدس اعلام کرد: روز قدس، روز بیداری است، روز حماسه است، روز شکفتن حنجره‌هاست، روز جوانه زده مشت‌های گره کرده از قلب‌هاست، روز بارش عاطفه بر سرزمین زیتون و درختان غمگین آن است، روز ارج نهادن به مبدا معراج پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرت محمد (ص) است.

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان قدس این میعادگاه عشق از پشت سیم‌های خاردار، امیدوارانه مشت‌های فولادین ملت قهرمان ایران اسلامی و امت مسلمان در جای جای جهان اسلام می‌نگرد و در آرزوی رهایی از بند رژیم غاصب و استکبار جهانی، دل مقدس خود را به غریو الله اکبر روزه‌داران و صائمان صالح خدا خوش می‌کند.

اصحاب فرهنگ و هنر، مطبوعات و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل همراه با مردم روزه‌دار ایران اسلامی و همگام با مردم ولایی و حسینی استان ولایتمدار اردبیل در لبیک به ندای ملکوتی و آسمانی معمار کبیر انقلاب اسلامی و فرامین حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس با دفاع از آرمان‌های ملت مسلمان و مظلوم فلسطین، انزجار و خشم خود را نسبت به استکبار جهانی و رژیم غاصب در محکومیت کشتار مردم مظلوم غزه به نمایش می‌گذارند.

وعده ما روز جمعه سوم مردادماه 93 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرها و بخش‌های مختلف استان اردبیل.

حق ملت فلسطین از رژیم غاصب گرفتنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اداره کل منابع طبیعی استان اردبیل نیز در آستانه روز جهانی قدس اعلام کرد: روز قدس میراث گران‌بها بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دوراندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به ‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی رژیم غاصب را محکوم می‌کند امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند.

ما کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل در آستانه روز جهانی قدس، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر با تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرده و با مشت‌های گره کرده شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» سر داده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت می‌کنیم با حضور قدرتمند خود در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند.

مترسکان حامی حقوق بشر جرأت اظهار نظر ندارند

شرکت آب منطقه‌ای اردبیل نیز به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: دیگر جنایات رژیم صهیونیستی این فرزند نامشروع استکبار به اوج خود رسیده روزه‌داران بیگناه غزه با خون افطار می‌کنند، کودکان به جای مدادرنگی با خونشان دفترهای نقاشی را رنگ کرده‌اند، ظلم و بیداد از زمین و هوا بر سر زنان و دختران مظلوم فلسطین می‌‌بارد، کجایند مترسکان حامی حقوق بشر؟ کجایند پدرخوانده‌های مدعی آزادی در سازمان‌های بین‌المللی؟ آیا نمی‌بینید که چه بر سر مردم بی‌دفاع می‌آید؟ روز قدس میراث ارزشمند امام عزیزمان، روز طغیان رودخانه خروشان مسلمانان بر علیه سیاه‌دلان صهیونیست و حامیان شیطان صفت آنهاست.

ما کارکنان شرکت آب منطقه‌ای اردبیل نیز همگام و همنفس با تمامی مسلمانان غیرتمند به مظلومیت ملت فلسطین صحه گذارده و با حضور گرم خود در صحنه‌های راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس امسال را پرشورتر از همیشه برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/62003/ح/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول