اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

۴ تا ۷ شهریور

سومین دوره اردوی استعدادهای درخشان قرآنی برگزار می‌شود

سومین دوره اردوی استعدادهای درخشان قرآنی از چهارم تا هفتم شهریورماه سال جاری به همت سازمان دارالقرآن، در اردوگاه شهید حقانی استان البرز برگزار می‌شود.

سومین دوره اردوی استعدادهای درخشان قرآنی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، نخستین دوره اردوهای استعدادهای درخشان قرآنی شهریورماه سال گذشته با حضور 100 نوجوان 12 تا 18 سال که در طرح «نغمه‌های قرآنی» سال 1390 نمرات بالایی کسب کرده بودند در اردوگاه شهید حقانی استان البرز برگزار شد.

پس از برگزاری این دوره‌ها مسئولان تکالیفی به استعدادهای درخشان تلاوت قرآن دادند تا آنها را برای حضور در دومین دوره اردوی استعدادهای درخشان قرآنی آماده کنند.

در بهمن ماه سال گذشته بود که دومین دوره این اردوها با حضور 90 نوجوان برتر که در انجام تکالیف و آزمون‌ها موفق به حد نصاب نمره شده بودند در مشهد مقدس برگزار شد.

در این اردوها سازمان دارالقرآن سعی داشت افراد را نه تنها در حوزه‌های تخصصی قرائت قرآن بلکه در رفتارهای اجتماعی نیز متناسب با سبک زندگی قرآنی پرورش دهد.

طبق برنامه‌ریزی‌ با پایان دومین دوره اردوی استعدادهای درخشان قرآنی تکالیف و آزمون‌های نوجوانان آغاز شد به طوری که آنها برای حضور در سومین دوره این اردوها تکالیف و آزمون‌هایی را پشت سر گذاشتند تا اینکه 80 نفر از این افراد برای شرکت در سومین دوره اردوی استعدادهای درخشان انتخاب شدند.

در همین راستا محمد ضرغام مدیر آموزش سازمان دارالقرآن درباره زمان برگزاری سومین دوره اردوی استعدادهای درخشان قرآنی به خبرنگار فارس گفت: سومین دوره اردوی استعدادهای درخشان قرآنی از چهارم تا هفتم شهریورماه سال جاری در اردوگاه شهید حقانی استان البرز برگزار می‌شود.

در سومین دوره این اردوها علاوه بر اجرای برنامه‌های تفریحی و پرورشی دروس تجوید، صوت و لحن، مفاهیم و قرآن و سبک زندگی به ترتیب توسط اساتیدی چون «محسن موسوی بلده»، «بهروز یاریگل»، «غلامرضا شاه‌میوه»، «احمد ابوالقاسمی»، «محمد ضرغام»، «علیرضا لطفی» و «حمیدرضا سلمانیان» تدریس می‌شود.

انتهای پیام/ م.ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول