اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی تاکید کرد

بهره‌گیری از فناوری نوین در صنعت ساختمان خراسان‌رضوی

استاندار خراسان‌رضوی بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان در صنعت ساختمان و ارتقای شاخص‌‌های بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در این حوزه تاکید کرد.

بهره‌گیری از فناوری نوین در صنعت ساختمان خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، علیرضا رشیدیان در جلسه شورای سیاستگذاری سومین همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان که با حضور مدیرکل دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، با بیان اینکه خراسان‌رضوی با دارا بودن بیش از 30 هزار مهندس در حوزه صنعت ساختمان بعد از تهران مقام دوم را در کشور دارد، اظهار کرد: به همین سبب استان به عنوان پایگاه اجرای فناوری‌های نوین صنعت ساختمان در سطح کشور انتخاب شده است.

وی با اشاره به توانمندی خراسان‌رضوی در صنعت ساختمان افزود: با ارتقای شاخص‌ها و برگزاری پربار این گونه همایش‌ها به صورت سالانه امکان ارتقاء خراسان‌رضوی به جایگاه بین‌المللی در حوزه فناوری‌های نوین صنعت ساختمان وجود دارد.

رشیدیان این همایش را یک فرصت مناسب برای تعامل مناسب بین فعالان حوزه علمی و اجرایی صنعت ساختمان برشمرد و اظهار کرد: این مهم زمینه آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و عملی کشور صنعت ساختمان را فراهم می‌کند.

وی بر لزوم بهره‌گیری از تجارب موفق بین‌المللی در فناوری‌های نوین صنعت ساختمان تاکید و خاطرنشان کرد: به منظور ارتقای کیفیت و شاخص‌های برگزاری همایش باید زمینه حضور سایر کشورها فراهم شود.

استاندار خراسان‌رضوی خواستار بهره‌گیری شهرداری مشهد از الگوهای جدید صنعت ساختمان به عنوان پایلوت شد و گفت: پس از فرهنگ‌سازی و تشویق بهره‌گیری از این روش‌های نوین امکان تسری آن به سایر استان‌ها فراهم می‌شود.

رشیدیان با اشاره به اینکه خراسان‌رضوی در منطقه‌ای زلزله‌خیز واقع شده است بهره‌گیری از فناوری‌های نوین صنعت ساختمان در حوزه سازه‌ها در روستاها را ضروری ارزیابی کرد.

انتهای پیام/70005/الف/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول