اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ریگان خبر داد

بهره‌برداری از باند دوم محور ریگان - ایرانشهر در هفته دولت

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار ریگان گفت: باند دوم محور ریگان - ایرانشهر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از باند دوم محور ریگان - ایرانشهر در هفته دولت

محمدصادق دادالله‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ریگان از افتتاح باند دوم محور ریگان ایرانشهر در هفته دولت خبر داد و اظهار داشت: پنج کیلومتر از این محور در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح این محور عبور و مرور از شهر رحمت‌آباد به مرکز شهر روان می‌شود، بیان کرد: با توجه به اینکه روستاهای زیادی در اطراف شهر متمرکز شده‌اند و برای ورود به شهر با ترافیک زیادی مواجه می‌شوند با راه‌اندازی این محور عبور و مرور به راحتی انجام می‌شود.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار ریگان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این پنج کیلومتر یکی از نقاط حادثه‌خیر شهرستان است با دو بانده شدن مشکل آن برطرف می‌شود.

وی از افتتاح زمین چمن مصنوعی شهرستان در هفته دولت خبر داد و افزود: این نخستین زمین چمن مصنوعی در شهرستان است که با افتتاح آن ورزشکاران از زمین چمن مناسب برخوردار می‌شوند.

دادالله‌پور بیان داشت: برای ساخت این زمین چمن مصنوعی به طول 129 متر و عرض 95 متر، بیش از 440 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است‌.

وی گفت: همچنین در کنار این زمین چمن مصنوعی، پیست دوومیدانی استاندارد در حال ساخت است که این پیست نیز به زودی بهره‌برداری می‌شود.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار ریگان اظهار کرد: بیش از 70 زمین خاکی غیر‌استاندارد در شهرستان ریگان وجود دارد و ورزشکاران در این زمین‌ها مشغول به فعالیت ورزشی هستند که با بهره‌برداری از این زمین چمن مشکل ورزشکاران شهرستان برطرف می‌شود.

انتهای پیام/80014/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول