اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون خراسان رضوی:

مشارکت اقتصادی در خراسان رضوی بیشتر از میانگین کشوری است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: مشارکت اقتصادی در استان خراسان رضوی نسبت به میانگین کشوری بسیار بیشتر است و نرخ سرمایه‌گذاری خوبی را نیز در استان به ویژه در مشهد داریم.

مشارکت اقتصادی در خراسان رضوی بیشتر از میانگین کشوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود احمدی ظهر امروز در نشست خبری که در اتاق تعاون خراسان رضوی برگزار شد؛ اظهار کرد: استان خراسان رضوی 5 میلیون و 600 هزار نفر جمعیت دارد و نرخ بیکاری در این استان 10 درصد است و ظرفیت و امکانات خوبی برای توسعه استان وجود دارد که برای این امر نیازمند همکاری مسئولان هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی افزود: مشارکت اقتصادی در استان خراسان رضوی نسبت به میانگین کشوری بسیار بیشتر است و نرخ سرمایه‌گذاری خوبی را نیز در استان به ویژه در مشهد داریم.

احمدی تصریح کرد: تقریبا 70 درصد صنایع و اشتغال استان در مشهد قرار دارد و یکی از وظایف کارگروه اشتغال استان ایجاد توازن بین تمام شهرستان‌های خراسان رضوی است که در حال حاضر این توازن 15 درصد است و امیدواریم تا پایان امسال به هفت درصد برسد.

وی عنوان کرد: از چالش‌های استان خراسان رضوی می‌توان به اشتغال اتباع خارجی و رشد حاشیه‌نشینی اشاره کرد و در این راستا باید گفت که جمعیت حاشیه‌نشین در مشهد به اندازه وسعت برخی از استان‌های کشور است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی عنوان کرد: تعاونی‌ها نقش بسزایی در اقتصاد کشور و اشتغال بازی می‌کنند و با توجه به تعاونی‌ها می‌توان نرخ بیکاری را کاهش داد.

انتهای پیام/70005/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول