اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان گلستان خبر داد

افزایش امنیت در تفرجگاه‎های گلستان

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: امروز استان گلستان از استان عبوری به مقصد سفر تبدیل شده و با تلاش پلیس شاهد افزایش امنیت در تفرجگاه‎های استان هستیم.

افزایش امنیت در تفرجگاه‎های گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمود میرفیضی شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید از ستاد اجرایی طرح تابستانه پلیس‌راه استان گلستان در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بررسی آمارها و موج سفرها به استان گلستان و اسکان مسافران در این استان نشان می‎دهد که استان گلستان دیگر استان عبوری نبوده و به مقصد مسافران تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا برای افزایش امنیت در حوزه انتظامی در تفرجگاه‎ها و مکان‎های تفریحی استان 20 ایستگاه پلیس مستقر و وظیفه نظم و امنیت در این مناطق را به صورت شبانه‎روزی بر عهده دارند.

به‌کارگیری 400 تیم پلیسی در جاده‎های گلستان

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: برقراری انضباط ترافیکی و کاهش تصادفات و سوانح رانندگی یکی از خواسته‎های مهم مردم و پلیس است.

میرفیضی اضافه کرد: به همین منظور با اجرای طرح ویژه سفرهای تابستانه در حال حاضر بیش از 400 تیم پلیسی در سطح جاده‎های استان گلستان رفتار ترافیکی رانندگان را کنترل خواهند کرد.

وی بیان کرد: کنترل وضعیت تردد ناوگان عمومی و عملکرد رانندگان در این ناوگان یکی از موضوعاتی است که پلیس گلستان به صورت جدی و با حساسیت خاص آن را دنبال می‎کند.

این مقام ارشد انتظامی استان گلستان در پایان تصریح کرد: علاوه بر حضور پلیس و فعالیت در این بخش اما باز هم نیاز است که مردم برای کنترل هرچه بهتر وضعیت ترافیکی در جاده‎های استان و پیشگیری از وقوع حوادث، رفتارهای نامناسب ترافیکی رانندگان خودروهای شخصی و عمومی را از طریق شماره تلفن 110 و یا از طریق سامانه پیامکی 110120 با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/83004/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول