اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رانکوه املش خبر داد

برگزاری نخستین جشنواره عکس رانکوه

شهردار رانکوه از برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی و هنری عکس این شهر خبر داد.

برگزاری نخستین جشنواره عکس رانکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، امین رشیدی‌نژاد صبح امروز در نشست شهرداری این شهر اظهار کرد: نخستین جشنواره فرهنگی و هنری عکس رانکوه با همت شهرداری این شهر برگزار می‌شود.

وی معرفی و شناساندن تاریخ فرهنگ، زیبایی‌های طبیعی و گردشگری این منطقه را از اهداف جشنواره مذکور برشمرد و افزود: موضوع عکس جشنواره آزاد است و از جاذبه‌های گردشگری و طبیعی جلگه، کوهپایه و ییلاقات منطقه رانکوه در عکس بهره گرفته می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه شرکت در جشنواره آزاد است، خاطرنشان کرد: عکاسان حرفه‌ای و آماتور می‌توانند حداکثر 5 قطعه عکس رنگی در اندازه 30×20 را به آدرس املش‌ـ رانکوه‌ـ شهرداری رانکوه یا به صورت ایمیل به آدرس shahrdari.rankuh726@gmail.com به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی گفت: برای ارسال آثار به صورت لوح فشرده لازم است که عکاس مشخصات کامل خود را شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه و شماره تلفن خود را ارسال کنند.

رشیدی‌نژاد خاطرنشان کرد: در صورت ارسال آثار از طریق ایمیل یک فایل حاوی اطلاعات عکاس با مشخصات نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، شماره همراه و آدرس پستی خود را ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه فرستنده اثر صاحب آن آثار شناخته می‌شود و تمام مراتب حقیقی و حقوقی به‌عهده او خواهد بود، تصریح کرد: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره برگشت‌پذیر نبوده و در اختیار دبیرخانه است.

شهردار رانکوه املش یادآور شد: شهرداری مجاز است آثار ارسالی منتخب را در نمایشگاه‌ها، انتشارات و تبلیغات خود استفاده کند.

وی مهلت ارسال آثار را تا 15 مهر ماه امسال اعلام کرد و متذکر شد: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به بهترین آثار در 21 مهرماه همزمان با عید سعید غدیر خم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2300/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول