اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان:

شناسنامه هیئت‌های استانی را به صورت دقیق رصد می‌کنیم

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان گفت: ما در زمره فدراسیون‌هایی قرار داریم که شناسنامه هیئت‌های استانی را به صورت دقیق و با جزئیات داریم.

شناسنامه هیئت‌های استانی را به صورت دقیق رصد می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود خسر‌وی‌وفا پیش از ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت جانبازان و معلولان استان کردستان، اظهار کرد: ما در زمره فدراسیون‌هایی قرار داریم که شناسنامه هیئت‌های استانی را به صورت دقیق و با جزئیات داریم.

وی با اشاره به اینکه عدد 219 اعلام شده رئیس هیئت کردستان در خصوص تعداد ورزشکاران این استان، نمی‌تواند چندان دقیق باشد گفت: وجود افراد جوان در مجمع انتخاباتی یک مزیت است.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان تصریح کرد: برخورداری هیئت استانی این رشته از سالن و استخر می‌تواند منبع خوبی برای درآمدزایی باشد.

خسروی‌وفا خاطر نشان کرد: با استفاده از این امکانات انتظار داریم سال آینده تعداد ورزشکاران و مربیان و افراد فعال در این هیئت بیشتر شود.

وی افزود: در هیئت جانبازان خون جدیدی به حرکت درآمده است تا تعداد ورزشکاران کردستانی در آن افزایش یابد و رونق بیشتری به فعالیت‌های آنها داده شود.

این مسئول تصریح کرد: هیئت جانبازان و معلولان کردستان باید در سال بعد جزو استان‌های برتر باشد.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان در پایان با اشاره به اینکه باید به دنبال ورزش همگانی باشیم، گفت: به دنبال این اتفاق ورزش قهرمانی نیز شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/79012/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول