اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتی خبر داد

پیشرفت فیزیکی 95 درصدی مسکن مهر خورموج

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار دشتی از پیشرفت فیزیکی 95 درصدی پروژه 430 واحدی مسکن مهر خورموج خبر داد.

پیشرفت فیزیکی 95 درصدی مسکن مهر خورموج

حمید بردستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید متعهد به اتمام پروژه‌های مسکن مهر شده است.

معاون برنامه‌ریزی و امورعمرانی فرماندار دشتی گفت: هدف دولت خدمت‌رسانی بیشتر به قشر آسیب‌پذیر و مستضعفین جامعه است و تاکید دارد برای رفع مشکل مسکن مهر چاره‌اندیشی شود.

وی ادامه داد: دولت یازدهم تلاش دارد با مدیریت جهادی پروژه‌های مسکن مهر که به آن تعهد داده را به اتمام برساند.

بردستانی بر اتمام پروژه مسکن مهر خورموج تاکید کرد و افزود: نیاز است متقاضیان 430 واحدی مسکن مهر خورموج همکاری و مساعدت لازم را با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشته باشند تا این پروژه هر چه زودتر پایان یابد و به متقاضیان تحویل داده شود.

این مسئول اضافه کرد: از تعاونی مسکن مهرخورموج انتظار داریم تا هرچه سریع‌تر نسبت به اتمام پروژه 430 واحدی مسکن مهر در مرکز شهرستان دشتی اقدام کند.

بردستانی از روسای راه و شهرسازی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست تا برای اخذ تمدید قرارداد مشارکتی (مدنی) پرونده‌های متقاضیان را به بانک عامل که بانک مسکن است ارسال کنند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار دشتی تصریح کرد: پروژه 430 واحدی مسکن مهر خورموج 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید با مدیریت دستگاه‌های متولی زمینه برای اتمام این پروژه فراهم شود.

انتهای پیام/66001/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول