اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علی پروین در گفت‌وگو با فارس:

«مهدی نفر» خبرنگاری شایسته و با اخلاق بود

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: مهدی نفر خبرنگاری شایسته و با اخلاق بود.

«مهدی نفر» خبرنگاری شایسته و با اخلاق بود

علی پروین در حاشیه مراسم خاکسپاری پیکر زنده‌یاد مهدی نفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، اظهار داشت: بنده جز خوبی از مرحوم نفر چیزی ندیدم و این غم آنقدر سنگین بود که پس از شنیدن خبر درگذشت مرحوم نفر بارها اشک ریختم.

وی گفت: پس از مطلع شدن از درگذشت مرحوم مهدی نفر بیش از 10 دقیقه گریه کردم، مرحوم نفر فردی بسیار خوب و ارزشمند بود.

پیشکسوت فوتبال ایران ضمن عرض تسلیت درگذشت مهدی نفر به خانواده وی و اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: خانواده مرحوم نفر هر کاری که داشته باشند با کمال میل انجام می‌دهم.

وی با بیان اینکه حیف شد که زنده‌یاد مهدی نفر از بین ما رفت عنوان کرد: مهدی نفر خبرنگاری شایسته و با اخلاق بود.

پروین؛ خوشرویی، اخلاق حسنه و ... را از جمله ویژگی‌های بارز زنده‌یاد نفر برشمرد و تصریح کرد: مرحوم نفر انسان عجیبی بود فردی به آقایی آن ندیده‌ام.

* آخرین باری که صدای نفر را شنیدم

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به تماس‌های زنده‌یاد مهدی نفر با وی عنوان کرد: مرحوم نفر هر روز تماس تلفنی با من داشت و حال و احوال می‌کرد، روز پنج‌شنبه 23 مرداد ماه نیز با بنده تماس داشت و پس از حال و احوال در ارتباط با پرسپولیس سؤال کرد که بنده گفتم برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم.

پروین بیان داشت: روز جمعه ساعت 11 که تلفن همراهم را روشن کردم پیام درگذشت مرحوم نفر به من رسید موضوع را از فرستنده پیام پیگیری کردم که گفت؛ مرحوم نفر در یک حادثه رانندگی به رحمت خدا رفت، تلویزیون را روشن کردم دیدم آقای شفیع نیز درگذشت مهدی نفر را تسلیت گفت.

وی ادامه داد: می‌خواستم روی خط برنامه ورزش و مردم بیایم و این مصیبت را تسلیت بگویم که به دلیل ناراحتی از این غم نتوانستم روی خط این برنامه حضور پیدا کنم.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان از خداوند متعال برای خانواده، دوستان و همکاران زنده‌یاد مهدی نفر صبر مسئلت داشت.

این گزارش حاکی است مراسم خاکسپاری پیکر زنده‌یاد مهدی نفر با حضور جمع کثیری از پیشکسوتان، ورزشکاران و اصحاب رسانه در قطعه نام‌آوران بهشت‌زهرا برگزار شد و پس از تشییع باشکوه، خانواده و دوستان این خبرنگار فقید با اشک دیده با پیکر مهدی نفر وداع کرده و پیکر وی در منزل ابدی‌اش آرام گرفت.

انتهای پیام/2462/ط40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول