اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

پیشنهاد رئیس جمهور آرژانتین برای سرمایه‌گذاری‌های داخلی از سوی سرمایه‌داران

رئیس جمهور آرژانتین به تمامی سرمایه‌داران پیشنهاد کرد که با ایجاد اعتماد بین مردم و سرمایه‌گذاری داخلی می‌توانند بازار سرمایه کشور را به دور از اقتصاد بین‌المللی به دست گرفته و مستقل باشند.

پیشنهاد رئیس جمهور آرژانتین برای سرمایه‌گذاری‌های داخلی از سوی سرمایه‌داران

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «کریستینا فرناندز» رئیس جمهور آرژانتین طی سخنرانی در صد و شصتمین سالگرد افتتاح سازمان بورس این کشور اعلام کرد که تمامی سرمایه‌داران می‌توانند ضمن ایجاد اعتماد بین مردم کشورشان، سرمایه‌گذاری‌های خود را در بازار داخلی انجام داده و به دور از سیستم اقتصادی جهانی به تقویت آن بپردازند.

خبرگزاری «ته‌لام» در این خصوص نوشت: «فرناندز» در ادامه همچنین بر اهمیت طرح‌های دفاع از رقابت‌های موجود در بازار  و همچنین لایحه اصلاح قوانین که مستقیما بر روی یک بازار سرمایه قوی تأثیر می‌گذارد نیز تأکید بسیاری کرد.

وی در بخشی از سخنانش ضمن پیشنهاد تصویب قانونی در رابطه با منابع هیدروکربوری که به عقیده وی پتانسیل ایجاد یک بازار سرمایه خوب را دارد، خاطرنشان کرد : نه فقط دولت بلکه تمامی سرمایه‌داران و شرکت‌ها باید در جذب اعتماد مردم برای سرمایه‌گذاری در نهادهای مربوطه تلاش کنند.

«فرناندز» در پایان پیرامون بحث بدهی‌های کشور به این مطلب نیز اشاره کرد که به گفته «الکس کیسیوف» وزیر اقتصاد آرژانتین، دولت به لطف ارسال لایحه خود به پارلمان برخی از بدهی‌های موجود را تا چند ماه آینده به طلبکاران پرداخت خواهد کرد.

به گزارش فارس، آرژانتین پس از رویارویی با مشکلات فراوان به وجود آمده بر سر پرونده صندوق کرکس و تحریم‌های پس از آن بیشتر به فکر تقویت بازار داخلی و رونق اقتصاد کشورش افتاده که در این روزها با همکاری نهاد‌های گوناگون سعی در این اقدام دارد.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول