اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد

واگذاری میزبانی مسابقات بین‌المللی به استان‌ها/افتتاح پروژه‌های ورزشی 7 هزار میلیارد اعتبار می‌خواهد

وزیر ورزش و جوانان گفت: بیش از 3 هزار و 800 طرح نیمه‌تمام ورزشی در کشور موجود است که تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار در دستور کار قرار گرفته است.

واگذاری میزبانی مسابقات بین‌المللی به استان‌ها/افتتاح پروژه‌های ورزشی 7 هزار میلیارد اعتبار می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود گودرزی عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی در اردبیل اظهار کرد: ما برای تکمیل این پروژه‌ها به بیش از 7 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم تا بتوانیم این پروژه‌ها را در سه چهار سال آینده جمع‌بندی کنیم.

وی تصریح کرد: البته در بین این پروژه‌ها برخی از آنها از اهمیت خاصی برخوردار هستند که در صورت تکمیل و راه‌اندازی می‌توان میزبانی مسابقات مختلف را بر عهده گرفت.

وزیر ورزش و جوانان تلاش وزارت ورزش و جوانان را برای تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام یادآور شد و گفت: ما به جد این موضوع را دنبال می‌کنیم و انتظارمان این است که در کمترین فرصت زمانی این پروژه‌های نیمه‌تمام را که اغلب از پیشرفت بالای 50 درصد برخوردار هستند، تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

گودرزی اردبیل را از لحاظ ورزشی و پرورش استعدادها در رشته‌های مختلف سرآمد استان‌ها اعلام کرد و افزود: باید پایگاه‌های قهرمانی در این استان توسعه یافته و گسترش پیدا کند تا زمینه حرکت مؤثر و کارآمد در این حوزه فراهم آید.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: به رغم محدودیت منابع و وضعیت مالی دولت کار اجرایی برخی از این پروژه‌ها همچنان تداوم داشته و تلاش می‌شود تا پایان سال‌جاری برخی از آنها به مرحله افتتاح برسند.

گودرزی اضافه کرد: بالغ بر 3 هزار و 800 پروژه ناتمام و شروع نشده ورزشی در کشور وجود دارد که برای اتمام عملیات اجرایی این پروژه‌ها به اعتباری بالغ بر 7 هزار میلیارد ریال نیازمندیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه استاندار اردبیل حمایت‌های خوبی از حوزه ورزش داشته‌اند و امیدواریم با تداوم این حمایت‌ها مجموعه مدیران استان برای اتمام این پروژه‌ها وزارت ورزش و جوانان و اداره کل را یاری کنند.

برگزاری سمینار مدیران کل در هفته آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان از تقویت رشته‌های ورزشی پایه و نیز تمرکز بر روی رشته‌های اولویت‌دار در مناطق و استان‌های مختلف حمایت می‌کند.

گودرزی افزود: مدیران کل استان‌ها باید به دنبال شناسایی منابع مالی و حامیان غیردولتی برای اداره امور ورزش باشند و در این راستا باید با تدبیر نسبت به جلب نظر بخش خصوصی اقدام شود.

وی با اشاره به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان در مورد میزبانی مسابقات بین‌المللی توسط استان‌ها اظهار کرد: برگزاری مسابقات بین‌المللی در رشته‌هایی که استان‌ها در آن قطب کشوری هستند و توانایی و زیرساخت‌های لازم را دارند، مورد حمایت است و در این زمینه با فدراسیون‌ها رایزنی می‌شود.

گودرزی به برگزاری سمینار مدیران کل در هفته آتی اشاره کرد و ادامه داد: در این نشست سیاست‌ها، برنامه‌ها و راهکارهای وزارت ورزش و جوانان برای توسعه ورزش در ابعاد مختلف تبیین و اعلام می‌شود.

انتهای پیام/62003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول