اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار قزوین صورت گرفت

برگزاری پنجمین نشست هم‌اندیشی احزاب و تشکل‌های سیاسی استان قزوین

با حضور استاندار قزوین و جمعی از مسئولان استانی، پنجمین نشست هم‌اندیشی احزاب، گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی استان برگزار شد.

برگزاری پنجمین نشست هم‌اندیشی احزاب و تشکل‌های سیاسی استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در پنجمین نشست هم‌اندیشی احزاب، گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی استان قزوین که صبح امروز برگزار شد، مرتضی روزبه استاندار قزوین، ایوب رحیمی منفرد معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین، احزاب و گروه‌های سیاسی استان قزوین حضور داشتند.

نشست هم‌اندیشی احزاب و گروه‌های سیاسی از ابتدای سال جاری به صورت مستمر و منظم هر ماه یک‌بار برگزار می‌شود و استاندار قزوین نسبت به برگزاری این جلسات تأکید زیادی دارد.

دلیل استمرار یافتن برگزاری جلسات هم‌اندیشی احزاب، گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی استان افزایش میزان اثربخشی این جلسات است، زیرا این جلسات فرصتی را فراهم می‌کند که فعالان سیاسی دورهم جمع شده و به دور از اختلاف نظرهای سیاسی، نظرات و پیشنهادات خود را برای توسعه استان ارائه دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در خصوص برگزاری این جلسات اظهار کرد: برگزاری چنین نشست‌هایی تأثیر زیادی در ارتقای عملکرد احزاب سیاسی و به تبع آن رشد استان دارد، زیرا نشست‌های هم‌اندیشی فرصتی فراهم می‌کند که افراد در فضایی صمیمانه به نقد و بررسی فعالیت‌های یکدیگر بپردازند.

رحیمی‌منفرد افزود: استفاده از تجربیات و نظارت اعضای فعال در احزاب سیاسی که قطع‌یقین از نخبگان و فرهیختگان جامعه به شمار می‌روند، در ایجاد شادابی و پویایی در استان اثرگذار است.

وی عنوان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان برای ارتقای دستگاه خود می‌توانند از تجربیات این افراد بهره‌مند شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: شرایط لازم برای بهره‌مندی از پتانسیل‌ها و تفکرات احزاب سیاسی استان فراهم شده است.

این مسئول یادآور شد: با توجه به ایجاد شرایط لازم، نباید در استفاده از این ظرفیت به وجود آمده تعلل کنیم، بلکه باید با برگزاری جلسات مستمر و ارائه برنامه‌های قابل اجرا در راستای توسعه استان گام برداریم.

انتهای پیام/77010/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول