اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار خراسان شمالی

175 پروژه مخابراتی به طور همزمان در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید

175 پروژه مخابراتی در خراسان شمالی در دومین روز از هفته دولت به طور همزمان در این استان با حضور استاندار به بهره‌برداری رسید.

175 پروژه مخابراتی به طور همزمان در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، استاندار خراسان شمالی بعد از ظهر امروز در آیین بهره برداری 175 پروژه مخابراتی در خراسان شمالی از این پروژه‌ها بر اعتماد سازی و نحوه دریافت هزینه‌ها از سوی شرکت مخابرات تاکید کرد.

سید علی‌اکبر پرویزی با ابراز خرسندی از بهره برداری 175 پروژه مخابراتی در استان همزمان با هفته دولت اظهار امیدواری کرد، طی امسال نیز پروژه‌های جدیدی نیز از سوی شرکت مخابرات استان به اجرا در آید.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی همچنین بر کیفیت اجرای پروژه‌های مخابراتی به عنوان یک زیرساخت مهم ارتباطی ضروری خواند.

وی اظهار کرد: مخابرات یک زیرساخت مهم بوده که توسعه روز افزون آن اجتناب ناپذیر است.

پرویزی همچنین با تبریک هفته دولت بر عموم مدیران و کارکنان گفت: همه باید برای خدمتگزاری و توسعه و آبادانی تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان شمالی هم در این آیین با تشریح وضعیت مخابرات خراسان شمالی اظهار کرد: هم‌اکنون 3 هزار و 94 کیلومتر فیبر نوری در استان اجرا شده است که زیرساخت مطلوبی برای توسعه ارتباطات است.

محمدعلی سالاری گفت: در مناطق شهری استان نیز 186 کیلومتر فیبر نوری شهری اجرا شده است.

وی شمار تلفن‌های همراه اول فعال در استان را 532 هزار تلفن همراه اول عنوان کرد و افزود: اکنون به ازای هر 100 نفر 60 نفر دارای همراه اول هستند.

سالاری تصریح کرد: تمام شهرهای استان خراسان شمالی هم زیر پوشش تلفن همراه بوده و 81 درصد پوشش جمعیتی شهری و 54 درصد از پوشش جمعیت روستایی از خدمات تلفن همراه برخوردارند.

وی با اشاره به وجود 48 هزار پورت دیتا در استان افزود: هم‌اکنون 104 روستای استان از اینترنت پرسرعت برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان شمالی با اشاره به بهره‌برداری از 175 پروژه مخابراتی در استان به مناسبت هفته دولت گفت: این پروژه‌ها در سطح استان با اعتباری بالغ بر 146 میلیارد و 166 میلیون ریال اجرا شده است.

وی گفت: نصب و راه اندازی لینک رادیو و لاین ترمینال با 16 پروژه و سرمایه گذاری 3 هزار میلیون ریال، اجرای کابل فیبر نوری به تعداد 9 پروژه و صرف هزینه 8 هزار و 255 میلیون ریال از جمله این طرح‌ها به شمار می‌رود.

سالاری افزود: توسعه پورت شبکه دیتای شهری به تعداد 12 پروژه و سرمایه گذاری 11 هزار و 822 میلیون ریال و توسعه پورت روستایی با هشت پروژه و 4 هزار و 860 میلیون ریال از مهمترین پروژه‌های مخابرات به مناسبت هفته دولت است.

وی با اشاره به اینکه نصب و راه اندازی سایت بی.تی.اس موبایل به تعداد 24 پروژه نیز به همین مناسبت انجام شد، اظهار کرد: 72 هزار میلیون ریال برای نصب و راه اندازی این سایت‌های تلفن همراه اعتبار صرف شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان شمالی، برخی از این سایت‌ها برای آنتن دهی هر چه بیشتر در مناطق مرتفع و صعب‌العبور نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه سوئیچ تلفن ثابت به تعداد 24 پروژه از جمله طرح‌های مهم این شرکت به شمار می‌رود، اظهار کرد: 38 هزار و 417 میلیون ریال برای این پروژه صرف شده است.

سالاری اجرای مراکز کم ظرفیت با 53 پروژه و هزار و 60 میلیون ریال، توسعه شبکه کابل با 6 پروژه و چهار هزار و 160 میلیون ریال، توسعه سیستم تغذیه نیرو به تعداد چهار پروژه و 4 هزار و 500 میلیون ریال و اجرای پروژه شبکه موبایل با هشت پروژه و 4 هزار و 600 میلیون ریال از دیگر طرح‌های افتتاح شده شرکت مخابرات خراسان شمالی به مناسبت هفته دولت است.

به گزارش فارس، در این آیین معاونان هماهنگی امور عمرانی، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی حضور داشتند.

دوم تا هشتم شهریور ماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/63002/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول