اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جهاد اسلامی: اولویت ما التیام زخم‌ها، بازسازی غزه و آمادگی نظامی است

نماینده جنبش جهاد اسلامی در لبنان در سخنانی ضمن اشاره به پیروزی غزه، بر بازسازی آن، حفظ آمادگی نظامی و التیام زخم‌های مردمی که 50 روز در جنگ بوده‌اند، تاکید کرد.

جهاد اسلامی: اولویت ما التیام زخم‌ها، بازسازی غزه و آمادگی نظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «فلسطین‌الیوم»، «ابوعماد الرفاعی» نماینده جنبش جهاد اسلامی در لبنان در سخنانی پس از پیروزی غزه گفت: پیروزی مقاومت در جنگ 50 روزه با دشمن صهیونیستی مرحله جدیدی از یک پیروزی بزرگ را تاسیس کرد و از مهم‌ترین نشانه های پیروزی بر دشمن همبستگی میان ملت و مردان مقاومت است که همواره سعی می‌شد میان آنها تفرقه ایجاد شود.

وی افزود مرحله بعد بردوش مقاومت است و اولویتهای بزرگی وجود دارد که باید به آن رسیدگی شود اولین آنها التیام زخم‌هایی که ملت در طول 50 روز جنگ دیده‌اند جنگی که منجر به شهادت بیش از 2180 نفر و مجروحیت بیش از 11 هزار تن شد و پس از آن بازسازی غزه باید به صورت جدی دنبال شود زیرا در این جنگ 2276 منزل به صورت کامل و 13395 منزل به صورت جزئی تخریب شد.

الرفاعی ادامه داد اما از مهمترین اولویت‌هایی که بر دوش مردان مقاومت و به ویژه گردان‌های «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی است تلاش برای آمادگی نظامی هر چه بیشتر است.

وی در پایان گفت که دشمن صهیونیستی امروز در بحرانی حقیقی به سر می‌برد و هیچکدام از اهدافش در جنگ محقق نشده است، این رژیم ادعا می‌کرد که هدف، جلوگیری از رسیدن موشک‌ها به سرزمین‌های اشغالی است اما نیم‌ساعت قبل از پایان جنگ، تل‌آویو با موشک دوربرد براق 100 مورد هدف قرار گرفت.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول