اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

ترویج سیره زندگانی حضرت معصومه(س) وظیفه‌ای بر دوش اهالی قم است

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: حضرت معصومه(س) از جایگاه بالایی برخودار است و ترویج سیره زندگانی ایشان وظیفه‌ای بر دوش اهالی قم است که نباید از آن غافل شویم.

ترویج سیره زندگانی حضرت معصومه(س) وظیفه‌ای بر دوش اهالی قم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام علی بنایی در مراسم اختتامیه جشنواره وبلاگ نویسی دختر آفتاب که دوشنبه شب به همت جمعیت هلال احمر استان قم در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد،‌ با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: کریم در مقابل لعین است و امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) از باکرامت‌ترین افراد هستند.

وی با اشاره به جایگاه حضرت معصومه(س) در دنیا و آخرت اضافه کرد: کریم کسی است که به صورت داوطلبانه اقدامی را انجام دهد و قبل از درخواست حاجت افراد را برآورده سازد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم ادامه داد: شیعیان افرادی هستند که طبق آموزه‌های اهل بیت(ع) زندگی خود را پیش می‌برند و از انجام گناهان پرهیز می‌کنند اما امروزه بسیاری از ما محبین اهل بیت(ع) هستیم.

وی با اشاره به آموزه‌های قرآن کریم در ارتباط با نحوه گفتار و رفتار بیان کرد: افراد باید در سن جوانی و نوجوانی در رفتار و گفتار خود تفکر کنند تا بتوانند بر اساس معارف اسلام عقل و فکر خود را رشد دهند.

بنایی با بیان برخی از روایات ائمه اطهار (ع) خاطرنشان کرد: حضرت معصومه(س) از جایگاه بالایی برخودار است و ترویج سیره زندگانی ایشان وظیفه‌ای برای شهروندان قمی است که ما نباید نسبت به آن غافل شویم.

انتهای پیام/78016/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول