اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اداری چاروسا:

مسئولان ‌مشکل برق رادیولوژی چاروسا را با جدیت پیگیری کنند

رئیس شورای اداری چاروسا گفت: مسئولان برق، مشکل رادیولوژی چاروسا را با جدیت پیگیری کنند.

مسئولان ‌مشکل برق رادیولوژی چاروسا را با جدیت پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، سیدرضا غلامی‌مقدم عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: چاروسا با جمعیت 20 ھزار نفری با 115 روستا در بحث بھداشت و درمان مشکلاتی را دارد که دانشگاه علوم پزشکی باید به این مشکلات توجه ویژه کند.

رئیس شورای اداری چاروسا تصریح کرد: برخورداری از خدمات بهداشتی درمانی حق مردم است بنابراین باید توقعات به حق آنان را برآورده سازیم.

غلامی مقدم ابراز داشت: مرکز بهداشت و درمان قلعه رئیسی دارای 14 خانه بهداشت روستایی است، که با توجه به جمعیت این مناطق این تعداد پاسخگوی مراجعه‌کنندگان نیست.

وی افزود: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به مقوله درمان مردم به خصوص مناطق دور استان توجه ویژه ای داشته باشند و برای حل مشکلات درمان مردم مناطق محروم ھمت بیشتری به کار بندند.

رئیس شورای اداری چاروسا در خصوص مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز بهداشت درمانی قلعه رئیسی عنوان کرد: فرصت خدمت همانند فرصت عمر است که ناپایدار بوده بنابراین عاقل کسی است که از این فرصت فراهم شده استفاده درست کند.

غلامی مقدم خاطر نشان کرد:  یکی از مسائلی که مورد توجه و توصیه فراوان اسلام قراردارد مسئله خدمت به مردم می باشد و هر یک در هر پستی که است ‌با تمام توان کار کند و مشکلات حوزه خود را حل نماید.

این مسئول تاکید کرد: مدیر جدید باید مشکلات درمانی بخش را به جد پیگیری کند و انتقادات مسئولان بخش و شهرستان را به خوبی بپذیرد.

وی در ادامه به نبود دستگاه رادیولوژی در سطح چاروسا و دیشموک اشاره کرد و گفت: برای مشکلات شکستگی که برای مردم این دو بخش به وجود می‌آید مردم مجبور هستند برای استفاده از رادیولوژی و درمان کامل مسافت طولانی را طی کرده و به مرکز شهرستان کهگیلویه شهر دهدشت مراجعه کنند.

غلامی‌مقدم متذکر شد: با توجه به علت راه‌اندازی نشدن رادیولوژی در سطح بخش و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنها مشکل راه‌اندازی نشدن آن را نوسانات برق اعلام کرد ما چندین بار از مسئولان شرکت نیروی برق خواستیم که سریعا این مشکل را حل کند ولی متاسفانه هنوز به همان نحو پابرجاست.

رئیس شورای اداری چاروسا اذعان داشت: از مسئولان برق شهرستان کهگیلویه خواستار دستور فوری برای نصب ترانس برای رادیولوژی بخش چاروسا را داریم تا مشکل رادیولوژی این بخش حل شود.

انتهای پیام/82021/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول