اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حقوقی رئیس جمهور در خلیل‌آباد خبر داد

اختصاص 10 میلیارد دلار با هدف ساماندهی وضعیت آبرسانی کشور/کاهش رکود تورمی از 40 درصد به 25 درصد

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: امسال دولت مبلغ 10 میلیارد دلار با هدف توجه به ساماندهی وضعیت آبرسانی کشور هم در بحث آب کشاورزی و هم شرب اختصاص داده است.

اختصاص 10 میلیارد دلار با هدف ساماندهی وضعیت آبرسانی کشور/کاهش رکود تورمی از 40 درصد به 25 درصد

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، الهام امین‌زاده دقایقی پیش در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه دولت در یک سال گذشته شرایط سختی را پشت سر گذاشت، اظهار داشت: تورم، رکود، بیکاری و صنعت از جمله مشکلاتی بود که این دولت در یک سال گذشته با آن دست و پنجه نرم می‌کرد.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته با 40 درصد رکود مواجه بودیم که امروز پس از یک سال و اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید به 25 درصد کاهش یافته است.

معاون حقوقی رئیس جمهور تصریح کرد: در یک سال گذشته اقتصاد کشور به سمت رونق اقتصادی، تثبیت قیمت‌ها و مهار تورم در جریان است.

امین‌زاده با بیان اینکه کاروان دولت تدبیر و امید با هدف بررسی مسائل و مشکلات مردم به این شهرستان‌ها سفر می‌کند، با اشاره به خشکسالی‌های اخیر در کشور، افزود: یکی از دغدغه‌های دولت بحث خشکسالی است که افراد زیادی در امر کشاورزی فعالیت دارند.

وی عنوان کرد: امسال دولت مبلغ 10 میلیارد دلار با هدف توجه به ساماندهی وضعیت آبرسانی کشور هم در بحث آب کشاورزی و هم شرب اختصاص داده است که باید با توجه به روش‌های آبیاری نوین به سوی مصرف بهینه آب و روش صحیح در آبیاری حرکت کنیم.

معاون حقوقی رئیس جمهور به رونق کشور در ابتدای دولت تدبیر و امید اشاره کرد و عنوان داشت: دولت در ابتدا با رونق اقتصادی منفی 6  مواجه بود که با اقدامات انجام شده به  مثبت نیم درصد رسیده است که امید است این روند مثبت با موفقیت ادامه یابد و آینده اقتصادی بانشاطی را مردم شاهد باشند.

امین‌زاده، رکود کارگاه‌ها و کارخانجات را مورد اشاره قرار داد و متذکر شد: در یک سال گذشته رکود 40 درصدی کارگاه‌ها و کارخانجات در کشور به 25 درصد رسیده است که در این راه همه باید کمک کنند و تا با  حمایت از سرمایه‌گذار به سوی پیشرفت و تعالی پیش برویم.

به گزارش فارس؛ در ابتدای این جلسه فرماندار خلیل‌آباد و امام جمعه این شهرستان گزارشی را از اقدامات انجام شده و مسائل و مشکلات مردم این شهر مطرح کردند.

مرادزاده فرماندار خلیل‌آباد، توجه به ایجاد صنایع و فرآوری محصولات، تکمیل بیمارستان 32 تختخوابی در این شهرستان را از خواسته‌های بحق مردم در کنار ایجاد دانشگاه‌های مورد نیاز اعلام کرد.

انتهای پیام/70005/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول