اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کهگیلویه و بویراحمد صورت می‌گیرد

برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن و نماز با حضور 481 مددجو

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن و نماز با حضور 481 مددجو در این استان خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن و نماز با حضور 481 مددجو

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدغلامرضا متقی صبح امروز در جلسه کارگروه کارشناسی فرهنگی، مشورتی و آموزشی ستاد اقامه نماز که با حضور 12 نماینده از ادارات عضو ستاد به میزبانی کمیته امداد استان با بیان اینکه جلسه نماز از همه جلسات مهمتر و ارزشمندتر است، اظهار کرد: جلسه نماز باید در رأس تمامی جلسات قرار گیرد زیرا نماز ورودی دین و مرز بین اسلام و کفر است.

وی با بیان اینکه نماز یکی از جلوه‌های امتحان الهی است، بیان داشت: کمیته امداد هشت شهرستان استان دارای نمازخانه هستند و برنامه‌های فرهنگی متنوعی در حوزه نماز در کمیته امداد انجام می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن با حضور 481 نفر، برگزاری اردوهای مادران و دختران تحت حمایت، تشکیل و بروزرسانی بانک اطلاعات، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با سایر دستگاه‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی نماز، برگزاری جشن تکلیف کارکنان، برگزاری نشست‌های خانواده و انجام 15 مورد تبلیغات محیطی در خصوص نماز و سایر موارد را از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد در حوزه نماز عنوان کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز در این جلسه نیز به اهمیت مسئله نماز اشاره و اظهار کرد: نماز پیوند دهنده انسان با معبود است.

الیاس چراغ‌زاده هدف از تشکیل این جلسه را بررسی کاستی‌ها و کمبودها در امر تبلیغ نماز عنوان کرد و گفت: همچنین این جلسه به منظور بررسی وضعیت عمومی اقامه نماز در سطح ادارات استان تشکیل شده است.

وی در خصوص تشویق کارکنان ادارات به نماز، افزود: در مجموع کارشناس ارزیابی غیر از دیدار مستقیم و حضوری در ادارات هر سال چهار بار از ادارات سرکشی به عمل آورده و از شرایط برگزاری نماز و حضور کارکنان و کارهای فرهنگی مربوط به حوزه نماز در ادارات گزارش تهیه می‌کند.

چراغ‌زاده افزود: پس از این بررسی و گزارش‌ها در پایان هر سال 60 نفر از فعالان نماز (مدیران، دبیران شورای اقامه نماز و مجریان فعال) تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/82009/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول