اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رئیس جمهور در دولت نهم:

احتمال کاندیداتوری‌ام در مجلس مشخص نیست/در آمل کاندیدا نمی‌شوم‌

معاون رئیس جمهور در دولت نهم گفت: هنوز احتمال کاندیداتوری‌ام در مجلس شورای اسلامی آینده مشخص نیست و اگر هم اعلام کاندیداتوری کنم قطعا شهر مورد نظرم آمل نیست.

احتمال کاندیداتوری‌ام در مجلس مشخص نیست/در آمل کاندیدا نمی‌شوم‌

فاطمه واعظ جوادی بعد از ظهر امروز در سفر به این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال اعلام کاندیداتوری در مجلس آینده بیان داشت: هنوز چیزی در این رابطه مشخص نیست، البته تصمیماتی در این زمینه دارم و صحبت در این مورد هنوز زود است.

معاون سابق رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران در دولت نهم در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس مبنی براینکه اگر در مجلس آینده جزء کاندیداها قرار گیرید احتمال دارد این کاندیداتوری برای حوزه انتخابیه آمل و لاریجان باشد، گفت: نه، قطعا شهرستانی که برای آن احتمال دارد کاندیداتوری خود در مجلس شورای اسلامی را مطرح کنم آمل نیست.

واعظ جوادی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی براینکه آیا احتمال دارد در لیست کاندیداهای آینده اصولگرایان مجلس در تهران نام‌تان را مشاهده کنیم، ابراز داشت: هنوز چیزی مشخص نیست و همه چیز با خدا است.

به گزارش خبرگزاری فارس، فاطمه واعظ جوادی برادرزاده آیت‌الله عبدالله جوادی آملی مفسر کبیر قرآن کریم و مرجع تقلید جهان تشیع است.

واعظ جوادی در دولت نهم که با ریاست محمود احمدی‌نژاد همراه بوده معاون رئیس جمهور بود و ریاست سازمان حفاظت محیط زیست ایران را برعهده داشت.

وی هم‌اکنون استاد دانشگاه تهران بوده و مشاور کمیته امور بانوان و نهاد خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

انتهای پیام/86012‌/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول