اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی کهگیلویه خبر داد

الحاق روستای سمغان به شهر دهدشت

بخشدار مرکزی کهگیلویه با اشاره به بلاتکلیفی چند ساله روستای حریم شهر سمغان از الحاق این روستا به شهر دهدشت خبر داد و گفت: پیوستن روستای مهد به شهر در دستور کار قرار دارد.

الحاق روستای سمغان به شهر دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید شرمت‌الله حسینی‌پرور ظهر امروز در جمع خبرنگاران از موافقت اولیه مسئولان ارشد اجرایی استان و شهرستان از الحاق روستای سمغان به شهر دهدشت خبر داد.

وی با اشاره به قرار گرفتن این روستا در حریم شهر عنوان کرد: سمغان با دارا بودن بیش از یک‌هزار خانوار در فاصله سه کیلومتری دهدشت واقع شده است.

بخشدار مرکزی کهگیلویه با بیان اینکه بلاتکلیفی این روستا باعث سردرگمی دستگاه‌های خدمات‌رسان در ارائه خدمات شده است، افزود: این موضوع مشکلاتی را برای ساکنان روستا به وجود آورده است.

حسینی‌پرور تصریح کرد: طرح توجیهی الحاق این روستا به شهر تهیه شده و به زودی به شهر دهدشت خواهد پیوست.

این مسئول خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته موافقت اولیه با الحاق سمغان به شهر دهدشت از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار کهگیلویه صورت گرفته است.

بخشدار مرکزی کهگیلویه با بیان اینکه به زودی الحاق این روستا به شهر اعلام خواهد شد، روستای مهد در محدوده زندان دهدشت و قرار گرفتن در حریم شهر را متذکر شد و گفت: با توجه به اینکه روستای مهد در محدوده بین سمغان و دهدشت واقع شده است، احتمال الحاق این روستا به شهر نیز وجود دارد.

انتهای پیام/82016/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول