اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شیلات استان سمنان تأکید کرد

مکانیزه کردن مزارع پرورش ماهی در استان سمنان

مدیر شیلات استان سمنان بر لزوم مکانیزه کردن مزارع پرورش ماهی در استان سمنان تأکید کرد.

مکانیزه کردن مزارع پرورش ماهی در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، با همکاری مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی و شیلات سازمان جهاد کشاورزی استان، کارگاه آموزشی یک روزه افزایش تولید و مکانیزاسیون در مزارع پرورش ماهیان سرد آبی برگزار شد.

این کارگاه آموزشی با حضور 40 نفر از کارشناسان شیلات، ترویج و پرورش‌دهندگان ماهیان سرد آبی در سالن جلسات شهید شاهی سازمان برگزار شد.

مدیر شیلات استان سمنان در این نشست گفت: استفاده از مکانیزاسیون یکی از الزامات آبزی‌پروری پایدار است و با توجه به مصوبات کمیسیون عالی آبزی‌پروری وزارت جهاد کشاورزی و در راستای افزایش بهره‌وری و راندمان آب و استفاده بهینه از آب‌‌های موجود، مکانیزه کردن مزارع پرورش ماهی امری اجتناب‌ناپذیر است.

مسعود مهدوی افزود: در این کارگاه یک روزه کارشناسان، بهره‌برداران و آبزی‌پروران استان با آخرین مدل‌ها و روش‌‌های استفاده از مکانیزاسیون آشنا شدند.

در این کارگاه آموزشی، مبانی تعیین ظرفیت تولید مزرعه از نظر حمل آمونیاک و ظرفیت فضای پرورش دستگاه هوادهی و اکسیژن‌دهی به آب، روش تعیین تعداد دستگاه هوادهی مورد نیاز و روش تعیین میزان آب برگشتی، ظرفیت فیلتر‌های فیزیکی در واحد‌‌های پرورش ماهی به شرکت‌کنندگان ارائه شد.

انتهای پیام/2249/س/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول