اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تابستان امسال

بیش از 1000 دانش‌آموز در کلاس‌های اوقات فراغت صومعه‌سرا ثبت نام کردند

یک‌هزار و 55 نفر دانش‌آموز در کلاس‌های طرح تابستانه اوقات فراغت صومعه‌سرا ثبت نام کردند.

بیش از 1000 دانش‌آموز در کلاس‌های اوقات فراغت صومعه‌سرا ثبت نام کردند

کارشناس فرهنگی‌هنری و مشاوره آموزش و پرورش صومعه‌سرا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا با اشاره به استقبال دانش‌آموزان از طرح تابستانه این شهرستان اظهار کرد: در طرح تابستانه آموزش و پرورش صومعه‌سرا یک‌هزار و 55 نفر دانش‌آموز ثبت‌نام کرده‌اند.

پرویز امیدی افزود: از تعداد مذکور دانش‌آموزان 578 دانش‌آموز دختر و 477 دانش‌آموز پسر از مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم بوده‌اند.

وی با بیان اینکه کانون‌های تابستانه اداره آموزش و پرورش در زمینه ورزشی و فرهنگی و هنری بود، تصریح کرد: طرح تابستانه در مدارس قرآنی، کلاس‌های تجسمی و رایانه برگزار شد.

کارشناس امور فرهنگی‌هنری و مشاوره گفت: امسال 247 دانش‌آموز در فعالیت‌های قرآنی شرکت داشتند و از کانون‌های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش صومعه‌سرا 215 نفر استقبال کردند.

وی ثبت‌نام در کانون‌های ورزشی را 323 نفر اعلام کرد و یادآور شد: برای فعالیت‌های تابستانی اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا دو پایگاه یا کانون در نظر گرفته شده بود که شامل کانون شهید بهشتی و کانون بعثت بود.

امیدی با اشاره به اینکه این کانون‌ها جدا از کانون‌های مدارسی بودند، تصریح کرد: کانون‌های مذکور در زمینه طرح اوقات فراغت فعالیت داشتند.

به گفته وی، در طرح اوقات فراغت هفت مدرسه ابتدایی، پنج راهنمایی، چهار دبیرستان و 5 کانون ورزشی که در رشته‌های مختلف خدمات ارائه می‌دادند شرکت داشتند.

این کارشناس آموزش و پرورش صومعه‌سرا یادآور شد: در این فعالیت‌ها 481 دانش‌آموز ابتدایی، 408 دانش‌آموز مقطع متوسطه اول و 174 نفر در مقطع متوسطه دوم شرکت کردند و از کلاس‌های آموزشی این دوره بهره‌مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: در برخی از رشته‌ها مانند قرآن، نقاشی و رایانه تفکیک سنی رعایت و در برخی دیگر مانند آشپزی، مهارت‌های زندگی و ورزشی تفکیک انجام نمی‌گرفت.

امیدی با بیان اینکه در کنار تمام این کلاس‌های آموزشی اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا پس از پایان دوره‌ای کلاس‌های طرح اردوهای سیاحتی و زیارتی را نیز به اجرا گذاشته است، یادآور شد: این طرح با استقبال خوب دانش‌آموزان مواجه شده است.

انتهای پیام/84003/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول