اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

رئیس کمیسیون شکایات انتخاباتی افغانستان اعلام کرد

دست داشتن تعدادی از کارمندان کمیسیون انتخابات در تقلب

رئیس کمیسیون شکایات انتخاباتی افغانستان ضمن اشاره به این که تعدادی از کارمندان دائمی و موقت کمیسیون مستقل انتخابات در تقلب دست داشتند، گفت: نتیجه نهایی به کمیسیون مستقل انتخابات فرستاده شد.

دست داشتن تعدادی از کارمندان کمیسیون انتخابات در تقلب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، «عبدالستار سعادت»، رئیس کمیسیون شکایات انتخاباتی افغانستان شب گذشته در نشست خبری گفت: تعدادی از کارمندان دایمی و موقت کمیسیون مستقل انتخابات در تقلب دور دوم انتخابات دست داشتند، که از طرف کمسیون شکایات انتخاباتی شامل لیست سیاه شده و مطابق ماده 66 ماده قانون انتخابات از سمت خود برکنار شدند.

وی افزود: نتایج نهایی در مورد بازشماری آرا به کمیسیون مستقل انتخابات فرستاده شده کمیسیون انتخابات 24 ساعت وقت دارد که در مورد این نتایج اعتراض کرده در غیر آن طبق قانون، کمیسیون انتخابات مکلف هست نتایج نهایی انتخابات را اعلام کند.

به گفته سعادتی، به تمام شکایات‎های ثبت شده در دور دوم انتخابات در این کمیسیون به شکل قانونی رسیدگی صورت گرفته و آرای 28 محل رای‎دهی که از طرف کمیسیون انتخابات در آخرین جلسه باطل اعلام شده بود دوباره از طرف این کمیسیون صحیح و با اعتبار خوانده شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول