اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان مطرح کرد

تقدیم 36 هزار دانش‌آموز شهید در جنگ تحمیلی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان گفت: 36 هزار دانش‌آموز شهید در جنگ تحمیلی ایران و عراق تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

تقدیم 36 هزار دانش‌آموز شهید در جنگ تحمیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حسین اکبری صبح امروز در آیین جشن شکوفه‌ها در محل مدرسه دخترانه فرهنگیان کوهبنان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان اظهار داشت: دانش‌آموزان در نخستین روزهای مبارزات حضرت امام خمینی (ره) در کنار ایشان قرار گرفتند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس حضوری گسترده و فعال داشتند.

وی بیان داشت: تقدیم 36 هزار شهید دانش‌آموز گویای این حقیقت است که این قشر بسیجی همواره در خدمت ولایت و رهبری بوده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان ادامه داد: روزگاری ما در جنگ مستقیم با دشمن بودیم و دانش‌آموزان احساس‌تکلیف کردند با حضور در جبهه‌ها از اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کنند، اما امروز جبهه جنگ دشمن عوض شده است، لذا باید همه ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و با تمام وجود درس بخوانیم و خود را به سلاح ایمان، بصیرت و ... مجهز کنیم تا در جنگ فرهنگی و اقتصادی کمر دشمن را بشکنیم.

اکبری خطاب به دانش‌آموزان بیان داشت: تلاش برای کسب تقوا و فضیلت، خوب درس خواندن‌، احترام به والدین و معلمان مدرسه‌، مؤدب بودن، رعایت قوانین و مقررات مدارس، تلاش وافر برای رسیدن به اوج قله‌های علمی جهان و ... از مهمترین ویژگی‌های یک دانش‌آموز خوب است که زمینه سعادت او را رقم می‌زند.

وی خطاب به والدین دانش‌آموزان هم گفت: اگر بخواهیم فرزندان خوبی تربیت کنیم باید رابطه بیشتری با اولیا مدرسه و مشاوران مدارس داشته باشیم و از برقراری رابطه صمیمی و عاطفی با فرزندان خود غفلت نکنیم و حداقل ماهی یکی ـ دوبار از وضعیت تحصیلی و اخلاقی فرزندان خود اطلاع کسب کنیم.

به گزارش فارس، همچنین مراسمی با حضور مسئولان، والدین، غنچه‌ها و نونهالان پیش‌دبستانی در محل کانون فرهنگی و هنری نرجس کوهبنان برگزار شد که با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی توسط حجت‌الاسلام یوسف محمودی همراه بود.

انتهای پیام/80012/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول