اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز انجام شد

برگزاری جلسه شورای اداری قم با حضور ابتکار

جلسه شورای اداری استان قم ظهر امروز با حضور رئیس محیط زیست کشور، استاندار قم و جمعی از مسئولان استانی در سالن معصومیه برگزار شد.

برگزاری جلسه شورای اداری قم با حضور ابتکار

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جلسه شورای اداری استان قم ظهر امروز با حضور رئیس سازمان محیط زیست، استاندار قم و جمعی از مسئولان استانی در سالن معصومیه استانداری برگزار شد.

علی اکبر مرتضایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم با اشاره به اینکه امروز چهارمین جلسه شورای اداری استان برگزار شده است اظهار کرد: افتتاح چندین پروژه عمرانی با حضور وزیر کشور از مهمترین فعالیت‌های استان در طول یک ماه اخیر بوده است.

وی با بیان اینکه استانداری با محیط زیست استان قم تعاملات بسیار خوبی داشته است بیان کرد: با تاکیدات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری، استان قم توجه ویژه‌ای به حوزه محیط زیست و حفاظت از آن داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم تصریح کرد: محیط زیست زمینه‌ساز توسعه پایدار کشور است که برای حل مشکلات کم آبی، حفظ میراث گذشتگان و محیط زیست که جزء اصلی‌ترین حقوق بشر است تلاش‌های بسیاری صورت گرفته است.

احمد امیر آبادی فراهانی نماینده مردم قم در خانه ملت نیز در این جلسه با اشاره به درخواست نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی در حوزه محیط زیست ابراز کرد: در نخستین دیدار با رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست درخواست تشکیل کمیته‌ای برای رفع ریزگردهای استان ارائه شد.

وی تصریح کرد: یکی از خطرات مهم در قم و تهران وجود ریزگردها است که باید مسئولان و مدیران فکری برای رفع این ریزگردها داشته باشند.

حجت الاسلام محمدصادق صالحی‌منش استاندار قم با اشاره به اینکه همه ایران باید در حوزه محیط زیست از شرایط مطلوبی برخوردار باشد گفت: استان قم در حوزه محیط زیست خواسته‌های نامعقولی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: همه مدیران استانی در تلاش هستند با همدلی و همیاری به دستورات رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری گوش فرا دهند و برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی را با قاطعیت اجرا کنند.

رئیس سازمان محیط زیست کشور با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای برای حفاظت از محیط زیست دارد بیان کرد: خوشحالیم که در دولت یازدهم استاندارانی انتخاب شده‌اند که نگاه جامع و کاملی در حوزه محیط زیست دارند.

معصومه ابتکار تصریح کرد: در حال حاضر شاهد افزایش دما و کاهش بارندگی در جهان هستیم که در ایران به دلیل نبود مدیریت صحیح در مصرف آب با بحران مواجه شده‌ایم.

انتهای پیام/78019/ق40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول